ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مجموعه رویدادهای Web3 به دنبال تمرکززدایی است و به DAO کنترل جدید خزانه داری را می دهد

جامعه ICP، پروتکلی که تراکنش‌های زنجیره‌ای بدون پل را ممکن می‌سازد، به نظر می‌رسد کنترل کامل رویدادهای آینده را در دست بگیرد.

رویداد ICPCC 2024 که مختصر کنفرانس انجمن اینترنت کامپیوتر پروتکل است، با هدف اتصال جامعه Web3 در سطح جهانی و انتقال کنفرانس انجمن به یک DAO است.

سهم رویدادهای آنلاین و آفلاین در پرداختن به آموزش، همکاری و نوآوری در اکوسیستم Web3 را نمی توان نادیده گرفت. رویدادهای Web3 حس وحدت را تقویت می‌کنند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند آینده دنیای غیرمتمرکز را شکل دهند.

یکی از رویدادهای آتی خاص حول محور پروتکل کامپیوتر اینترنتی (ICP) است ، یک شبکه بلاک چین که برای رسیدگی به چالش‌های حیاتی مانند مقیاس‌پذیری، امنیت و قابلیت همکاری شناخته شده است.

ICP به جای جایگزینی برای بلاک چین هایی مانند اتریوم، شکاف های موجود در Web3 را با خودکار کردن تراکنش های زنجیره ای بدون پل پر می کند.

با ICP، یک برنامه غیرمتمرکز (DApp) در هر شبکه بلاک چین می تواند تجربه کاربر پسندی مانند وب سنتی را بدون به خطر انداختن تمرکززدایی ارائه دهد.

هدف ICP افزایش قدرت و قابلیت استفاده DApp ها در شبکه های مختلف بلاک چین است.

برای جشن گرفتن این موضوع، کنفرانس انجمن ICP ( ICPCC ) قصد دارد ارزشی را که ICP برای جامعه وسیع‌تر Web3 به‌عنوان یک برند رویداد چند زنجیره‌ای متمرکز بر فناوری ICP به ارمغان می‌آورد، به نمایش بگذارد.

ICPCC 2024 که برای ۱۰ می برنامه ریزی شده است و توسط Code & State، یک استودیوی سرمایه گذاری متمرکز بر ICP، سازماندهی شده است، به دنبال برقراری ارتباط بین علاقه مندان، توسعه دهندگان و رهبران فکری Web3 در سراسر جهان است.

هدف اصلی ICPCC 2024 تأکید بر قابلیت ها و پتانسیل پروتکل ICP برای ادغام و افزودن ارزش به سایر شبکه های بلاک چین مانند اتریوم، بیت کوین و سولانا است.

برخلاف رویدادهای قبلی که عمدتاً بر روی جامعه ICP متمرکز بودند، تکرار ۲۰۲۴ مخاطبان گسترده‌تری از Web3 را هدف قرار می‌دهد تا نشان دهد کاربران چگونه می‌توانند زنجیره‌هایی را که قبلاً استفاده می‌کردند تقویت کنند.

در اقدامی برای غیرمتمرکز کردن رویداد، Code & State قصد دارد در طول این رویداد ، ICPCC را به یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) تبدیل کند.

DAO یک سیستم مبتنی بر بلاک چین است که افراد را قادر می سازد از طریق مکانیسم های اجماع بدون رهبری متمرکز با یکدیگر همکاری کنند.

با انتقال سازمان به یک ساختار خودمختار، شرکت کنندگان به انتخاب اعضای شورا رای خواهند داد تا پیشنهاداتی را شکل دهند که به DAO در مدیریت رویدادها کمک کند.

این شورا اولین توصیه‌های مربوط به رویدادهای ICPCC 2025 را در اواخر سال ۲۰۲۴ ارائه خواهد کرد.

اولین قدم ICPCC تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود جزایر مارشال DAO ( LLC ) است که کنترل و حق چاپ برند خود را رها می کند و آینده سازمان را به جامعه خود می سپارد. پس از این مرحله، فروش غیرمتمرکز تقریباً یک روز قبل از رویداد در ۱۰ می آغاز خواهد شد.

متعاقباً، انتخابات شورای ICPCC تقریباً یک ماه پس از ماه مه برگزار می شود و مدیریت و برنامه ریزی آینده کنفرانس را به آنها واگذار می کند.

در طول سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴، شورا موظف به ارائه پیشنهادهای استراتژیک برای اولین رویداد ICPCC در سال ۲۰۲۵ خواهد بود که از زمان آماده سازی کافی برای فروشنده برای سازماندهی رویداد اطمینان حاصل کند.

پس از ایجاد تحول در ساختار سازمانی، کلیه وجوه حاصل از فروش بلیت و حمایت های مالی به خزانه DAO تحت مدیریت دارندگان توکن می رود.

با استفاده از مجموعه رویدادها، جامعه به طور موثر یک بازوی بازاریابی غیرمتمرکز برای اکوسیستم Web3 ایجاد می کند و یک مدل کسب و کار پایدار را به نمایش می گذارد که از ترویج و توسعه مداوم پشتیبانی می کند. بدین ترتیب مدیریت مجموعه رویدادها کاملا تحت کنترل کاربران خواهد بود.

رویداد ICPCC با دعوت از علاقه مندان به Web3 در سراسر جهان برای کشف اینکه چگونه می توانند از قدرت پروتکل کامپیوتر اینترنتی استفاده کنند، بیش از ۲۰۰۰ شرکت کننده را هدف قرار می دهد.

این رویداد، که در آن بهترین موارد استفاده از ICP به منصه ظهور خواهد رسید، بر ایجاد یک اکوسیستم غیرمتمرکز به هم پیوسته تر و کاربرپسندتر تمرکز دارد.

در جلسات محلی با تأثیرگذاران ICP، بنیانگذاران و سرمایه گذاران، چندین رهبر عقیده کلیدی از دنیای ارزهای دیجیتال حضور خواهند داشت که عبارتند از MC Blockchain Boy، William Laurent، Jerry Banfield، Blockchain Pill، Aaron Bremser و The Swop.

بیش از بیست مهمانی ساعت ICPCC24 در سراسر جهان برگزار خواهد شد. منبع: ICPCC

تیم ICPCC بر این باور است که مردم ارزش دنیای واقعی را از Web3 دریافت می‌کنند، حتی اگر ندانند توکن یا غیرمتمرکز چیست. حرکت آن به یک ساختار DAO متمرکز بر جامعه مکمل چشم انداز ICPCC برای آینده ای کاربرپسندتر و در دسترس تر است.

رویدادهای Web3 در خط مقدم پیشبرد یک اکوسیستم غیرمتمرکز کاربرپسندتر و به هم پیوسته تر هستند و موضعی مترقی در مورد حاکمیت و مشارکت جامعه را به نمایش می گذارند.

همه رویدادهای مبتنی بر بلاک چین خبر از آینده ای می دهند که در آن تمرکززدایی در تجارب دیجیتالی روزمره ادغام می شود و Web3 برای همه قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا