ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Consensys ادعا می کند که نگرانی در مورد کلاهبرداری و دستکاری بی اساس است

Consensys تاکید کرد که اتریوم دارای یک جامعه توسعه دهندگان بزرگتر از بیت کوین است و بر روی یک بلاک چین کاملا شفاف و عمومی کار می کند.

Consensys به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد خطرات احتمالی کلاهبرداری و دستکاری مربوط به سیستم اثبات سهام اتریوم، به ویژه در مورد صندوق های قابل معامله در بورس اتر (ETF) پرداخت.

در نامه ای که به آژانس نظارتی ارسال شده است ، Consensys، شرکت توسعه نرم افزار بلاک چین و Web3 که مسئول کیف پول محبوب MetaMask است، اظهار داشت که نگرانی در مورد کلاهبرداری و دستکاری بی اساس است.

Consensys در یک پست وبلاگ توضیح داد:

«در واقع، پیاده‌سازی PoS اتریوم با امنیت اثبات کار (PoW) بیت‌کوین، که زیربنای ETF‌های مبتنی بر بیت‌کوین است که قبلاً برای تجارت توسط SEC تأیید شده‌اند، برآورده می‌شود و حتی از آن فراتر می‌رود.»

شرکت زیرساخت اتریوم مزایای اتریوم را برجسته کرد که شامل نهایی شدن بلوک سریعتر نسبت به بیت کوین، تقسیم مسئولیت ها بین پیشنهاد دهندگان و گواهی دهندگان برای جلوگیری از تسلط سهامداران، هزینه های حمله بالاتر، جریمه برای نقض قوانین اعتبارسنجی، و پایداری محیطی برتر در مقایسه با بیت کوین است.

Consensys تاکید کرد که اتریوم دارای یک جامعه توسعه دهندگان بزرگتر از بیت کوین است و بر روی یک بلاک چین کاملا شفاف و عمومی کار می کند.

Consensys از SEC خواست تا ویژگی‌های امنیتی برتر اتریوم را به رسمیت بشناسد و از ETPهای مبتنی بر بیت‌کوین که قبلاً توسط SEC تأیید شده بود، پیشی بگیرد.

اگرچه ETF های بیت کوین نقطه ای بسیار محبوب هستند، اما اینکه آیا ETF نقطه ای اتر در ماه مه سال جاری تایید می شود یا خیر، هنوز جای بحث دارد.

آخرین مهلت SEC برای تأیید یا رد دور بعدی برنامه‌های Spot ETH ETF در ۲۳ مه خواهد بود و با شرکت سرمایه‌گذاری VanEck شروع می‌شود.

اگرچه به نظر می رسید بسیاری از کارشناسان نسبت به تصویب در سال ۲۰۲۳ خوش بین هستند، برخی پیشنهاد کرده اند که کمیسیون می تواند درخواست ها را رد کند تا سال ۲۰۲۴ برود .

چندین شرکت از جمله Fidelity، Hashdex و ARK 21Shares، برنامه‌های ETH ETF را در انتظار تایید یا رد کردن هستند. SEC تأیید وسایل سرمایه گذاری مرتبط با معاملات آتی اتر را در اکتبر ۲۰۲۳ آغاز کرد.

کاربران کریپتو در حال شرط‌بندی در مورد اینکه آیا ETFهای اتر نقطه‌ای قبل از ۳۱ مه توسط SEC ایالات متحده تایید می‌شوند یا خیر، هستند.

شرط‌بندی کلی بر روی نتایج ETF حداقل به ۱۲ میلیون دلار در بازار پیش‌بینی رسیده است. SEC در نهایت معامله و فهرست ۱۱ ETF بیت کوین را در ۱۰ ژانویه تایید کرد.

شرکت مدیریت سرمایه گذاری Grayscale نسبت به تصمیم مساعد SEC برای ETF های نقطه ای اتر تا ماه مه ابراز اطمینان کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا