ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مدیر عامل شرکت می گوید انتظار می رود ETF بیت کوین Monochrome استرالیا ظرف ۲ ماه راه اندازی شود

اگرچه استرالیا در حال حاضر چند ETP در معرض بیت کوین دارد، اما ETF BTC Spot Monochrome اولین جایی است که بیت کوین فیزیکی را در ETF خود نگهداری می کند، و مشابه محصولات مستقر در ایالات متحده است.

مدیر دارایی استرالیایی Monochrome قصد دارد تا صندوق سرمایه گذاری قابل معامله بیت کوین (ETF) را در بورس جهانی Cboe استرالیا راه اندازی کند. Monochrome برای ETF بیت کوین در جولای ۲۰۲۳ ثبت نام کرد.

ETF بیت‌کوین Monochrome ، در صورت تایید، اولین ETF بیت کوین استرالیا خواهد بود که به بیت‌کوین مستقیم اجازه برگزاری می‌دهد.

رگولاتورهای استرالیا قبلاً دو محصول قابل معامله در مبادلات (ETP) را که در معرض دارایی‌های رمزنگاری نقطه‌ای در Cboe استرالیا قرار می‌گیرند، نشان داده‌اند، اما این ETP‌ها مستقیماً بیت کوین را نگه نمی‌دارند.

در عوض، آنها در محصولات سرمایه گذاری با قرار گرفتن در معرض ETF بیت کوین سرمایه گذاری می کنند.

مدیران دارایی برای فهرست کردن ETF بیت کوین خود در استرالیا، ابتدا باید از رگولاتور اوراق بهادار تأییدیه بگیرند و سپس برای فهرست بورس اقدام کنند.

Monochrome قبلاً تأییدیه تنظیم کننده اوراق بهادار استرالیا ASIC را دریافت کرده است و انتظار دارد Cboe استرالیا درخواست خود را تا ژوئن تسویه کند.

مدیر دارایی قبلاً قرار بود ETF بیت کوین خود را از طریق رقیب Cboe ASX راه اندازی کند.

با این حال، جف یو، مدیر عامل مدیریت دارایی های Monochrome ، گفت که انتخاب Cboe استرالیا به عنوان محل ارائه فهرست برای ETF بیت کوین Monochrome ، “نزدیک با چشم انداز استراتژیک، دسترسی به بازار و چارچوب زمانی ما است.” جف یو اضافه کرد:

“ما پیش‌بینی می‌کنیم که Cboe استرالیا در مورد ETF بیت‌کوین Monochrome قبل از اواسط سال ۲۰۲۴ تصمیم بگیرد. ETF بیت‌کوین Monochrome اولین ETF بیت‌کوین در استرالیا است که مجاز به نگهداری مستقیم بیت‌کوین است.”

یو توضیح داد که تفاوت کلیدی بین ETP های موجود و ETF Monochrome بیت کوین در این است که مسیری ساده و شفاف برای قرار گرفتن در معرض سرمایه گذاران فراهم می کند و با نحوه ساختار ETF بیت کوین در ایالات متحده یکسان است.

از زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ۱۱ ETF بیت کوین را در ۱۱ ژانویه تصویب کرد، ETF های بیت کوین نقطه ای به کانون توجه دولت های بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده است.

راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ETF‌های نقدی بیت‌کوین در ایالات متحده، کشورهای دیگر را بر آن داشت تا امکان معرفی محصولات مشابه در بازارهای خود را بررسی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا