ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بایننس حساب های فرعی تایید نشده را در برنامه Exchange Link محدود می کند

حساب‌های فرعی بدون اطلاعات ضروری KYC تا ۲۰ مه کاملاً محدود خواهند شد.

صرافی کریپتو بایننس الزامات اجباری KYC را برای دارندگان حساب Exchange Link خود تحت برنامه Binance Link اعلام کرد.

در ۵ آوریل، بایننس گفت که فقط کاربران تایید شده و سازگار به حساب های فرعی خود دسترسی خواهند داشت. این قانون همچنین در مورد حساب های فرعی ایجاد شده برای اهداف سپرده گذاری و در معاملات استفاده نمی شود اعمال می شود.

صرافی اعلام کرد که از ۲۰ مارس محدودیت هایی را برای حساب های فرعی ناسازگار اعمال کرده و به دارندگان حساب های فرعی تایید نشده اولتیماتوم داده است.

این صرافی خاطرنشان کرد که تا ۲۰ می، حساب‌های فرعی که اطلاعات KYC لازم را ارسال نکرده‌اند، دسترسی به خدمات برنامه Binance Link کاملاً محدود خواهند شد.

محدودیت های بایننس در حساب های فرعی تایید نشده

حساب‌هایی که اطلاعات KYC ناقص دارند، سپرده‌هایشان محدود می‌شود. با این حال، آنها اجازه خواهند داشت وجوه خود را برداشت کنند.

وقتی نوبت به معامله می‌رسد، حساب‌های محدود شده قادر به ثبت سفارش‌های جدید در معاملات لحظه‌ای نخواهند بود و تمام سفارش‌های موجود خود لغو خواهند شد.

در معاملات آتی و مارجین، حساب‌های محدود شده قادر به ثبت سفارش‌های جدید نخواهند بود، اما اجازه خواهند داشت موقعیت‌های موجود خود را کاهش دهند.

بایننس گفت که دارندگان حساب Exchange Link باید کسانی باشند که اطلاعات اضافی را از طرف دارندگان حساب فرعی خود ارائه دهند. این شامل منبع وجوه، ثروت و مدرک آدرس آنها می شود.

بایننس همچنین اقداماتی را برای تعیین اینکه آیا یک کاربر زیر حساب در سیاست دخالت دارد یا خیر اضافه کرد. اگر کاربر از نظر سیاسی افشا شده باشد، بایننس از آنها می خواهد که موقعیت و جزئیات کارفرمای خود را ارائه دهند.

افراد مرتبط با افراد در معرض سیاسی (PEP) نیز باید جزئیات رابطه خود را با PEP ارائه دهند.

صرافی همچنین خاطرنشان کرد که آنها می توانند وجوه را در یک حساب فرعی مسدود کنند و دسترسی را به دلایل قانونی و مطابقت محدود کنند. صرافی نوشت:

«در چنین مواردی، بایننس ممکن است گاهی اوقات نتواند به دارنده حساب Exchange Link یا کاربران حساب فرعی آن‌ها به دلایل قانونی و انطباق توضیحات مفصلی ارائه کند.»

صرافی همچنین تاکید کرد که می‌تواند دسترسی به دارندگان حساب Exchange Link را که پاسخگو نیستند یا همکاری نمی‌کنند، محدود کند. این می تواند منجر به کاهش رتبه حساب ها و حذف کامل حساب های فرعی آنها شود.

در همین حال، بازوی توکن غیرقابل تعویض بایننس (NFT) اعلام کرد که پشتیبانی از معاملات و سپرده های بیت کوین Ordinals را در ۱۸ آوریل متوقف می کند.

صرافی گفت این بخشی از تلاش‌هایش برای ساده‌سازی عرضه‌هایش در بازار NFT بایننس است. بایننس همچنین پس از ۱۰ آوریل ارائه ایردراپ‌ها، مزایا و ابزارهای مرتبط با بیت کوین NFT را متوقف خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا