اخبار کسب و کارها

کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد؟ صرافی با بیشترین ارز

کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد

باتوجه به مشکلات دسترسی به صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی و عدم اتصال سیستم بانکی ایران به این صرافی‌ها، کاربران ایرانی، ترجیح می‌دهند در صرافی ارز دیجیتال ایرانی فعالیت کنند. پرسش مهم این است که بیشترین ارز دیجیتال در کدام صرافی است؟ و کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد؟ دلیل اهمیت این موضوع این است که پشتیبانی از تعداد زیاد ارز دیجیتال یک گزینه مناسب برای انتخاب صرافی مناسب است.

در ادامه این مقاله به بررسی یک لیست پنج تایی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی می‌پردازیم که بیشترین تعداد ارزهای دیجیتال را دارند و از این طریق به پاسخ سوال کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد، خواهیم پرداخت. در نظر داشته باشید که شما باید علاوه بر تعداد کوین‌ها، موارد دیگری را هم برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال در نظر داشته باشید.

صرافی رابکس، رکوردار بیشترین ارز دیجیتال در ایران

صرافی ارز دیجیتال رابکس یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین صرافی‌های این لیست است که می‌تواند پاسخ مناسبی به سوال کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد، باشد. صرافی ارز دیجیتال رابکس از بیش از ۱۱۰۰ کوین و توکن مختلف پشتیبانی می‌کند و با امکان معامله با کمترین کارمزد، برای شما شرایطی فراهم می‌کند تا یک معامله سریع و آسان داشته باشید.

در رابکس امکان استفاده از پنل معامله سریع به همراه پنل معامله حرفه‌ای برای ارزهای دیجیتال وجود دارد که کاربران براساس نیاز خود می‌توانند از طریق آن‌ها به معامله ارز دیجیتال بپردازند. در حال حاضر در پنل معامله حرفه‌ای رابکس نیز از معامله بیش از ۲۰۰ جفت ارز تومانی و تتری پشتیبانی می‌شود که یک دلیل دیگر برای مناسب بودن رابکس برای پاسخ سوال کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد است.

صرافی ارز دیجیتال رابکس به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی ارائه داده و بدون محدودیت زمانی معاملات مختلف را ممکن می‌کند. صرافی ارز دیجیتال رابکس علاوه بر پشتیبانی از بیشترین ارز دیجیتال، به شما اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را در کیف پول سرد و مطمئن آن نگهداری کنید. نکته مهم دیگر این است که رابکس از ۹۰ شبکه بلاک چینی برای انتقال ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و از این حیث نیز بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی خرید تتر و خرید بیت کوین است.

صرافی با بیشترین ارز دیجیتال

شما می‌توانید به سادگی در فرایند احراز هویت مرحله‌ای و ساده رابکس شرکت کرده و به سرعت فرایند ثبت نام را به پایان رسانده و معاملات خود را آغاز کنید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای فعالیت در رابکس ۱۰۰ هزار تومان است و شما می‌توانید با همین مقدار سرمایه نیز فعالیت خود را در رابکس آغاز کنید.

کارمزد مناسب، قیمت دقیق، پشتیبانی از بیشترین ارز دیجیتال و بیشترین شبکه انتقال رابکس را به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای دسترسی به بازارهای مختلف ارز دیجیتال و بهترین پاسخ برای سوال کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد مطرح می‌کند. آکادمی رابکس بهترین منبع برای آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال است و اخبار رابکس نیز جدیدترین اخیار دنیای رمز ارزها را به کاربران ارائه می‌کند.

  • تعداد رمزارزها: بیش از ۱۱۰۰
  • کارمزد: حداکثر ۰.۳ درصد
  • اپلیکیشن موبایل: دارد
  • شبکه‌های پشتیبانی شده: ۹۰
  • معامله سریع: دارد
  • معامله حرفه‌ای: دارد
  • کیف پول صرافی: دارد
  • حجم خرید: نامحدود
  • محدودیت واریز: ندارد

صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج یکی از نخستین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. این صرافی ارز دیجیتال از هفتصد کوین مختلف پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با رابکس کمتر بوده و تعداد شبکه‌های انتقال کمتری را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به راحتی از اپلیکیشن یا نسخه وب این صرافی استفاده کرده و در کنار ۴۰۰ هزار کاربر دیگر از خدمات آن استفاده کنید.

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج به شما اجازه می‌دهد تا سقف ۱۵ میلیون تومان در روز واریز ریالی داشته باشید. شما می‌توانید به راحتی از دو سامانه‌ی معامله مجزا یعنی اوکی اکسچنج و اوکی اکسچنج تریدر استفاده کنید. البته نحوه خرید ارز دیجیتال در ایران با استفاده از صرافی‌هایی مثل رابکس بسیار راحت‌تر می‌باشد. اوکی اکسچنج محدودیت معامله ندارد و شما می‌توانید با هر قیمتی ارز دیجیتال مورد نظر خود را معامله کرده و در کیف پول خود نگه دارید.

شما می‌توانید در این صرافی ارز دیجیتال حد سود یا حد ضرر مشخص کرده و احتمال کسب درآمد خود را به حداکثر برسانید. صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج برای انجام معاملات کارمزد‌های مختلف براساس سطح کاربری دریافت می‌کند که برای بسیاری از کاربران یک انتخاب مهم به حساب می‌آید. پیش از ادامه بررسی پرسش کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد،متغیرهای مهم مرتبط با اوکی اکسچنج را خلاصه می‌کنیم.

  • تعداد رمزارزها: بیش از ۷۰۰
  • کارمزد: حداکثر ۰.۳ درصد
  • اپلیکیشن موبایل: دارد

صرافی ایرانی با بیشترین ارز دیجیتال

صرافی رمز ارز بیت پین

بیت پین یکی دیگر از صرافی‌های ایرانی است که می‌تواند پاسخ به پرسش کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد، باشد. صرافی ارز دیجیتال بیت پین با داشتن بیش از دویست کوین، یکی از صرافی‌های با بیشترین ارز دیجیتال است. صرافی بیت پین در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد و در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد از بازارهای معاملاتی p2p استفاده کنید.این صرافی یک کیف پول با امنیت بالا به کاربران ارائه می‌دهد و حداکثر در ازای معاملات ۰.۳ کارمزد دریافت می‌کند. بیت پین بیش از چهل هزار کاربر فعال دارد و پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌کند.

صرافی بیت پین همانند صرافی ارز دیچیتال رابکس برای احراز هویت فقط به کارت ملی و متن دست نویس کاربر نیاز دارد و در کمتر از یک روز فرایند احراز هویت را تائید می‌کند. صرافی بیت پین علاوه بر نسخه وب، اپلیکیشن اندروید و ios نیز دارد. اپلیکیشن بیت پین رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و علاوه بر بازار معاملاتی ایران از معاملات تتری نیز پشتیبانی می‌کند.

افزایش سطح کاربری در این صرافی می‌تواند کارمزدهای کاربران را تا یک دهم درصد کاهش دهد. شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی بیت پین از خدمات مختلف این صرافی بهره‌مند شوید. بیت پین در پاسخ به سوال کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد رتبه مناسبی دارد اما هنوز تعداد ارزهای پشتیبانی شده در صرافی‌هایی چون رابکس و آبان تتر بیشتر از آن است.

  • تعداد رمزارزها: بیش از ۲۵۰
  • کارمزد: حداکثر ۰.۳۲ درصد
  • اپلیکیشن موبایل: دارد

کدام صرافی ایرانی بیشترین ارز دیجیتال را دارد

صرافی رمز ارز والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که با حدود نیم میلیون کاربر، یکی از فعال‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است اما با پشتبانی از ۱۲۰ ارز دیجیتال رتبه خوبی در پاسخ به سوال کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد؟ ندارد. صرافی ارز دیجیتال والکس از صرافی‌های برتر ایرانی است که در سال ۱۳۹۷ توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف تاسیس شد. تیم پشتیبانی ارز دیجیتال والکس در یک دقیقه به شما کمک خواهند کرد تا در اپلیکیشن یا وبسایت خود معامله انجام دهید.

صرافی ارز دیجیتال والکس از استانداردهای ERC20 و TRC20 پشتیبانی کرده و انجام معاملات را در بیست و چهار ساعت شبانه روز پشتیبانی می‌کند. صرافی والکس علاوه بر این موارد، ربات‌های کپی تریدینگ و سکوی معامله نیز دارد. صرافی ارز دیجیتال والکس یک پلتفرم آموزشی نیز دارد که شما می‌توانید در آن مفاهیم حائز اهمیت در بازار کریپتوکارنسی را بیاموزید.

  • تعداد رمزارزها: بیش از ۱۲۰
  • کارمزد: حداکثر ۰.۴ درصد
  • اپلیکیشن موبایل: دارد

صرافی با بیشترین ارز دیجیتال

نوبیتکس

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس یکی از بزرگترین و مهمترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که از سال ۹۶ تاکنون در زمینه معامله ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. این صرافی به شما اجازه می‌دهد بیش از ۹۰ ارز دیجیتال را با پرداخت کارمزد بین ۰.۲ تا ۰.۳۵ درصد معامله کنید که البته این تعداد در حال افزایش است. نوبیتکس اپلیکیشن اندروید و ios دارد و شما می‌توانید علاوه بر نسخه وب، از برنامه آن در موبایل‌تان استفاده کنید. این صرافی علی‌رغم نقدینگ بالایی که در بازارزهای معاملاتی خود دارد گزینه مناسب برای سوال کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد نیست.

حداقل مبلغ مورد نیاز کاربران برای انجام معامله در این صرافی ۳۰۰ هزار تومان است و این عدد می‌تواند برای برخی از کاربران زیاد باشد؛ با این حال، داشتن قابلیت‌هایی مانند استیکینگ و استخر مشارکت، نظر کاربران را به نوبیتکس جذب می‌کند. اگر به پشتیبانی نیاز داشته باشید، می‌توانید در یک دقیقه به پشتیبانی تیم نوبیتکس وصل شوید. صرافی نوبیتکس حدود پنج میلیون کاربر فعال دارد و اگر شما یک کاربر نسبتا حرفه‌ای هستید، نوبیتکس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.

  • تعداد رمزارزها: بیش از ۹۰
  • کارمزد: حداکثر ۰.۴ درصد
  • اپلیکیشن موبایل: دارد

جمع بندی

ایران یکی از فعال‌ترین کشورهای جهان در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال است و در حال حاضر بیش از صد صرافی ارز دیجیتال در ایران فعالیت می‌کنند. این مقاله تلاش برای این است که به پرسش کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد، پاسخ دهد. همانطور که متوجه شدید صرافی ارز دیجیتال رابکس با داشتن هزار ارز دیجیتال، بهترین پاسخ به سوال کدام صرافی بیشترین ارز دیجیتال را دارد است که از انتقال این رمزارزها در بیش از ۷۰ شبکه بلاک چینی پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا