ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مقام وزارت خزانه داری ایالات متحده پیشنهادهایی را برای کنترل شدیدتر جرایم رمزنگاری ارائه می دهد

معاون وزیر خزانه داری ایالات متحده Adewale Adeyemo به کمیته بانکی سنا گفت که تروریست ها پول نقد را ترجیح می دهند، اما این وزارتخانه نگران رشد ارزهای دیجیتال است.

Adewale Adeyemo، معاون وزیر خزانه داری ایالات متحده، در شهادت کمیته بانکی سنا در ۹ آوریل، به دفاع از اختیارات اجرایی بیشتر برای آژانس خود ادامه داد.

در جلسه استماع در مورد مقابله با تامین مالی غیرقانونی، تروریسم و ​​فرار از تحریم ها، Adeyemo سه اصلاحات پیشنهادی برای بهبود تلاش های اجرایی ایالات متحده در برابر بازیگران بد بین المللی که از رمزنگاری استفاده می کنند را تشریح کرد .

Adeyemo در حال پیگیری پیشنهادات وزارت خزانه داری در ماه نوامبر بود. در آخرین شهادت خود، Adeyemo سه تغییری را که دپارتمان به دنبال آن بود، فهرست کرد . قرار بود تحریم‌های ثانویه با هدف قرار دادن «ارائه‌دهندگان دارایی دیجیتال خارجی» اعمال شود.

Adeyemo گفت، تحریم‌های ایالات متحده موسسات را از استفاده از حساب‌های خبرنگار ایالات متحده و پردازش تراکنش‌ها از طریق بانک‌ها منع می‌کند، اما صرافی‌های رمزنگاری و خدمات پولی همیشه به استفاده از حساب‌های خبرنگاری وابسته نیستند.

“ابزار جدید تحریم های ثانویه” مورد نیاز است:

«ما می‌توانیم توضیح دهیم که مقامات ما می‌توانند زمانی که نهادهای دارایی دیجیتال به امنیت ملی ما آسیب می‌رسانند و در عین حال از سیستم مالی ما بهره می‌برند، به صورت فراسرزمینی دست پیدا کنند.»

Adeyemo در مورد شکلی که ممکن است تحریم های ثانویه جدید داشته باشد توضیحی نداد.

سناتور لومیس می گوید : انتخابات ممکن است کمیته بانکداری سنا را به سمت ارزهای دیجیتال سوق دهد.

اصلاح دومی که وزارت خزانه داری به دنبال آن است، قدرت «مقامات موجود» را برای دستیابی به اکوسیستم دارایی دیجیتال گسترش می دهد.

سوم، Adeyemo گفت، “خطر قانونی ناشی از پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال فراساحلی را بررسی می‌کند. او آخرین نکته را «چالش کلیدی» نامید. وی خاطرنشان کرد:

«همپوشانی آشکاری بین این پیشنهادها و لوایح صادر شده از این کمیته وجود دارد.»

Adeyemo حداقل تا حدودی به عضو کمیته الیزابت وارن و رئیس شرود براون قانون ضد پولشویی دارایی دیجیتال سال ۲۰۲۲ اشاره می کرد که وارن آن را در کنگره فعلی مجدداً معرفی کرد. هر دو نویسنده شکاک برجسته ارزهای دیجیتال هستند.

Adeyemo به استفاده از رمزارز توسط گروه های تروریستی، کره شمالی و تجارت فنتانیل به عنوان شاهدی بر نیاز وزارت خزانه داری به قدرت های اجرایی بیشتر اشاره کرد.

او اذعان کرد که «ما همچنان به ارزیابی این موضوع ادامه می‌دهیم که تروریست‌ها استفاده از محصولات و خدمات مالی سنتی را ترجیح می‌دهند»، اما هشدار داد، «بیم آن داریم که بدون اقدام کنگره برای ارائه ابزارهای لازم، استفاده از دارایی‌های مجازی توسط این بازیگران افزایش یابد. »

رئیس کمیته بانکی، شرود براون، بیانیه ای را در حمایت از اهداف اجرایی وزارت خزانه داری پیش از شهادت Adeyemo منتشر کرد .

تیم اسکات، عضو رتبه بندی ، کار وزارت خزانه داری را ستود ، اما بر مسائل سیاست خارجی که به اعتقاد او امنیت ایالات متحده را تهدید می کند، تمرکز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا