ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین در زیر سطح اصلی شکست بازار صعودی تثبیت می شود

بیت کوین به یک حرکت شکست کلاسیک چشم دوخته است که قبل از هر دو بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ بوده است.

در یک پست X آوریل ۱۲ ، معامله‌گر محبوب Jelle یک متقاطع کلیدی را که باید در اندیکاتور Pi Cycle Top بیت‌کوین قرار دارد، معرفی کرد.

Pi Cycle Top یک ابزار کلاسیک مشاهده بازار گاوی بیت کوین است و متشکل از دو میانگین متحرک، که به طور مداوم سیگنال‌های کلان را برای اقدام قیمت BTC ارائه می‌دهد.

اکنون، Jelle خاطرنشان می‌کند، قیمت به زیر خط روند بازه زمانی طولانی‌تر این اندیکاتور می‌پیچد -که مضرب ۲ برابر میانگین متحرک ۳۵۰ روزه، در حال حاضر ۷۶۰۰۰ دلار، به ازای هر داده از شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode است .

او در تفسیری نوشت: «وقتی بیت‌کوین میانگین متحرک چرخه Pi را بشکند، همه شرط‌ها خاموش می‌شوند.»

“در حال حاضر دقیقاً در زیر آن تثبیت می شود – درست مانند آنچه در سال ۲۰۲۰ انجام شد.”

Pi Cycle Top بیت کوین

Pi Cycle Top به طور موثر میانگین متحرک را با همتای کوتاه مدت ۱۱۱ روزه بیت کوین اندازه گیری می کند. تاپ های ماکرو زمانی می آیند که دومی از اولی عبور کند.

بیت کوین/دلار آمریکا یا BTC/USD چندین هفته را صرف تثبیت حول بالاترین رکورد قبلی خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار کرده است که در نوامبر ۲۰۲۱ تنظیم شده بود.

در حالی که چنین اقدام قیمتی برخی از فعالان بازار را عصبانی کرده است، دیگران، از جمله Jelle، آن را رفتاری سالم در اطراف چنین خط روانشناختی مهمی می دانند.

در هر دو سال ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰، بیت کوین حرکت های مشابهی انجام داد و به ترتیب در ۵۰ روز و ۲۰۲۱ روز در بالاترین سطح تاریخ تثبیت شد.

معامله گر Daan Crypto Trades در بخشی از پست اخیر X در مورد این موضوع نوشت: “در حال حاضر ما در ۳۷ روز تثبیت در حول و حوش بالاترین رکورد قبلی قرار داریم.”

نمودار BTC/USD

در ادامه، Jelle هدف کوتاه مدت قیمت BTC را بیش از ۸۰۰۰۰ دلار حفظ کرد.

او در کنار نموداری که ساختار فعلی بازار را نشان می دهد، توضیح داد: “این مثلث صعودی هدف ۸۲۰۰۰ دلاری دارد.”

«من شک دارم که خرس ها بتوانند از ۷۱۵۰۰ دلار برای مدت طولانی تری دفاع کنند.»

نمودار BTC/USD

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا