ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

به‌روزرسانی بتای اصلی سولانا نسخه ۱.۱۷.۳۱ با هدف حل مشکلات ازدحام است

بنیاد سولانا ادعا کرد که ازدحام مداوم شبکه را می توان به تقاضای زیاد برای فضای بلوک سولانا و افزایش فعالیت شبکه نسبت داد.

توسعه دهندگان Solana (سولانا) برای مقابله با ازدحام مداوم شبکه در بلاک چین سولانا یک به روز رسانی بتا mainnet به نام نسخه ۱.۱۷.۳۱ منتشر کرده اند.

این به روز رسانی در ۱۲ آوریل منتشر شد و اکنون پس از سه روز آزمایش، برای استفاده عمومی توسط اعتبار سنجی بتا mainnet توصیه می شود.

این وصله حاوی پیشرفت‌هایی است که به برخی از تراکم‌های مداوم شبکه کمک می‌کند و در نسخه ۱.۱۸ پیشرفت‌های بیشتری به دنبال خواهد داشت.

نسخه فعلی به بهبود ازدحام شبکه و مشکلات مربوط به جهش علاقه باز کمک می کند.
توسعه دهنده سولانا Anza از اعتباردهندگان درخواست کرد که آخرین یک مورد را تنها زمانی ارتقا دهند که کمتر از ۵ درصد سهام معوق وجود داشته باشد.

بزهکاری در Solana به اعتبارسنجی‌های غیرفعال اشاره دارد، و درصد به کل سهام اعتبارسنجی‌های آفلاین اشاره دارد.

بنابراین، از اعتبارسنجی‌ها درخواست می‌شود که به‌روزرسانی‌ها را فقط زمانی نصب کنند که کمتر از ۵٪ سهام اعتبارسنجی غیرفعال در شبکه وجود داشته باشد.

در میان فعالیت رو به رشد شبکه و جنون memecoin، شبکه Solana برای نزدیک به یک هفته با مشکلات تراکم با نرخ شکست تراکنش تا ۷۵٪ مواجه شد .

در حالی که توسعه دهندگان در حال کار بر روی رفع این مشکل بودند، یکی از بنیانگذاران Solana خاطرنشان کرد که مشکلات ازدحام شبکه در حال انجام فقط یک باگ است تا یک مشکل شبکه.

بنیاد سولانا مشکلات تراکم شبکه فعلی را به عوامل مختلفی از جمله تقاضای زیاد برای فضای بلوک سولانا و اجرای تاخیری وصله‌ها برای مقابله با مسائل مربوط به شبکه نسبت داد.

آستین فدرا، رهبر استراتژی بنیاد سولانا ، گفت که توسعه دهندگان بی وقفه برای رفع این مشکل تلاش کرده اند، اما تقاضای شبکه از مداخله به موقع توسعه دهندگان پیشی گرفته است.

با این حال، توسعه دهندگان Solana مجموعه ای از وصله ها را برای مقابله با این مشکل در حال انجام توسعه داده اند که اولین آن در ۱۵ آوریل برای توسعه دهندگان منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا