ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

اپلیکیشنی که بانکداری غیرمتمرکز کریپتو را به امور مالی دیجیتال پیوند می دهد

این اکوسیستم نئوبانکداری با ادغام راه‌حل‌های فین‌تک با بانکداری سنتی، تراکنش‌های یکپارچه فیات و کریپتو را در کنار فرصت‌های سرمایه‌گذاری نوآورانه ارائه می‌کند.

بانک Zima قابلیت اطمینان بانکداری سنتی را با نوآوری فین‌تک ادغام می‌کند و یک پلتفرم واحد برای تراکنش‌های فیات و کریپتو ارائه می‌کند تا نیازهای مالی مدرن را ساده کند.

در چشم انداز مالی دیجیتال ، مشتریان اغلب با معضل انتخاب بین امنیت و آشنایی خدمات بانکداری سنتی و نوآوری ارائه شده توسط راه حل های فین تک مواجه هستند.

پیمایش بین اکوسیستم‌های فیات و کریپتو چالش‌های خاص خود را دارد و افراد و کسب‌وکارها در تلاش برای یافتن یک پلتفرم یکپارچه هستند که تراکنش‌ها را در هر دو حوزه ساده‌تر کند.

علاوه بر این، فقدان فرصت‌های سرمایه‌گذاری قابل اعتماد، ساختارهای شفاف کارمزد و مشاوره مالی شخصی‌شده، تجربه بانکی را پیچیده‌تر می‌کند و شکافی را برای راه‌حلی ایجاد می‌کند که می‌تواند به‌طور یکپارچه این نیازهای مالی متنوع را در یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند ادغام کند.

پل زدن پرداخت های کریپتو و فیات

بانک Zima به عنوان یک اکوسیستم بانکداری نو ظهور می کند که خدمات بانکداری سنتی را با دنیای پویا راه حل های فین تک ادغام می کند.

بانک Zima با ارائه پلتفرمی که در آن مشتریان می توانند به سیستم های پرداخت فیات و کریپتو زیر یک سقف دسترسی داشته باشند، قصد دارد استاندارد جدیدی در بخش مالی ایجاد کند.

این بانک IBAN های اختصاصی را در منطقه واحد پرداخت یورو (SEPA) با حمایت بانک مرکزی اروپا (ECB) تا سقف ۱۲۰۰۰۰ یورو ارائه می دهد.

توافق با بانک مرکزی اروپا، سطح بالایی از امنیت وجوه مشتریان را تضمین می‌کند و حتی در موارد شدید ورشکستگی یا انحلال خود بانک، در برابر ضرر محافظت می‌کند.

خدمات مشتری و راه حل های بانکی مناسب

ویژگی برجسته بانک Zima تعهد آن به خدمات مشتریان است. این موسسه قول پشتیبانی شبانه روزی را می دهد و پس از دریافت تمام اسناد لازم، افتتاح حساب را ظرف پنج روز کاری تضمین می کند.

علاوه بر این، به هر مشتری یک مدیر شخصی منصوب می‌شود که مشاوره‌ای متناسب با مسائل مالیاتی، حقوقی و حسابداری ارائه می‌دهد و تجربه بانکی را با پشتیبانی شخصی افزایش می‌دهد.

بانک همچنین در حال برنامه ریزی برای معرفی یک پیشنهاد منحصر به فرد است که در آن سپرده ها با بیت کوین ،نرخ هش، ارتباط اندازه سپرده با بازده بالقوه از استخراج بیت کوین تطبیق داده می شود.

علاوه بر این، بانک با شریک استراتژیک خود، MMPro Trust – یک شرکت مدیریت اعتماد و راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری – برای راه‌اندازی یک پلت‌فرم سرمایه‌گذاری اولیه و اولیه (IPO) کار می‌کند.

یکی دیگر از جنبه های عملکرد بانک Zima ، توکن Zima است، یک توکن کاربردی که برای کاهش کارمزدهای بانکی از طریق استفاده و مکانیسم های سهام طراحی شده است.

این ابتکار از مدل‌های موفقی مانند توکن BNB بایننس الهام می‌گیرد که مزایای ملموسی را برای تعامل با اکوسیستم بانک ارائه می‌کند.

مشارکت های استراتژیک برای تقویت اکوسیستم

بانک Zima با نهادهای قابل توجهی مانند Etana Custody – ارائه‌دهنده نگهبانی Kraken، Coinbase، Fidelity و BitGo – برای نگهداری دارایی، InterCash برای خدمات مالی و تهیه کارت و پروتکل‌های Sumsub for Know Your Customer (KYC) همکاری می‌کند تا از یک پروتکل قوی و ایمن اطمینان حاصل کند.

علاوه بر این، مشارکت استراتژیک با پروژه فین‌تک ivendPay، تعهد بانک Zima به تسهیل پرداخت‌های رمزنگاری از طریق یکپارچه‌سازی API و پایانه‌های نقطه فروش (POS) را برجسته می‌کند و نیازهای مشتریانی را که با Web3 آشنا هستند، برآورده می‌کند.

مشارکت با گروه MMPro به بانک Zima اجازه می‌دهد تا در سهام شرکت‌های فین‌تک مانند Consensys، Kraken، Chainalysis، مالک MetaMask، Ledger، Animoca Brands، Ripple، Circle و بیش از ۱۵ شرکت پرتفوی دیگر سرمایه‌گذاری کند.

با استفاده از این مشارکت، بانک Zima قصد دارد به مشتریان این امکان را ارائه دهد که سبد سرمایه گذاری خود را با سرمایه گذاری در سهام شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاران و شرکت های خرد متنوع کنند.

How Zima Bank works. Source: Zima Bank

نحوه کار بانک

بانک Zima که پلی بین فناوری های مالی سنتی و Web3 است، برنامه جامعی ارائه می دهد که ذخیره و توزیع دارایی را برای کاربران خود ساده می کند.

این پلتفرم با سهولت استفاده و رابط کاربری ساده، نیاز مشتریان را به استفاده از چندین سرویس برای نیازهای بانکی و سرمایه گذاری خود از بین می برد.

هدف بانک Zima این است که در خط مقدم انقلاب نئوبانکداری قرار گیرد و یک اکوسیستم کل نگر را ارائه دهد که بهترین دنیای فیات و کریپتو را ترکیب می کند.

در حالی که صنعت مالی به تکامل خود ادامه می دهد، استراتژی های نوآورانه و همکاری های بانک Zima با بازیگران کلیدی صنعت نقش آن را در تحول مداوم خدمات بانکی و سرمایه گذاری برجسته می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا