ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ETF بیت کوین بلک راک در روز نصف شدن به ۶۹ روز ورودی رسید

به لطف موفقیت صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF)، ناظران بازار نصف شدن را جشن می‌گیرند که تقریباً خیلی عالی بوده است.

ممکن است اقدام قیمت بیت کوین در این نصف شدن به طور محکمی به سمت پایین باشد ، اما زمان بندی آن به برخی این حس را القا می کند که همین قرار بوده است.

در پستی در X (توئیتر سابق)، اریک بالچوناس، تحلیلگر اختصاصی ETF در بلومبرگ اینتلیجنس، تصادفی عجیب را فاش کرد.

نه تنها رویداد مهم در ۲۰ آوریل رخ داد بلکه بزرگترین ETF بیت کوین در ایالات متحده ۶۹ روز جریان مستقیم را امضا کرد.

ETF های بیت کوین از زمان رسیدن به اوج خود در ماه مارس، کاهش قابل توجهی در جریان ورودی داشته اند. با وجود این، iShares Bitcoin Trust (IBIT) بلک راک، بزرگترین ETF از نظر دارایی‌های تحت مدیریت، هنوز یک روز خروجی را مشاهده نکرده است.

آخرین داده‌های مربوط به جریان‌های ETF، از جمله شرکت سرمایه‌گذاری Farside مستقر در بریتانیا ، در عین حال نشان می‌دهد که روند بازگشتی آزمایشی به اواخر هفته گذشته است.

در ۱۹ آوریل، IBIT کمتر از ۳۰ میلیون دلار درآمد داشت، در حالی که دومین ETF بزرگ که توسط Fidelity Investments اداره می شد، نزدیک به ۵۵ میلیون دلار را مدیریت کرد.

جریان خروجی از Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) که به خودی خود موضوع بحث مداوم است، در آن روز بسیار کم و ۴۵.۸ میلیون دلار بود.

جریان ETF بیت کوین

در همین حال، پرونده های اخیر فرم ۱۳F منجر به نگرانی هایی شده است که ETF های بیت کوین نتوانسته اند در اکثریت جریان اصلی نفوذ کنند.

جیم بیانکو، خالق شرکت تحقیقات کلان Biacno Research، با بحث در مورد داده های تخصیص سه ماهه اول، آن را به عنوان یک “ناامیدی” توصیف کرد.

او در X در مورد سود سرمایه گذاران ETF در برابر قیمت فعلی بیت کوین اضافه کرد: «سودهای تحقق نیافته به سرعت در حال کاهش است.»

جریان های تجمعی بیت کوین ETF

“IBIT اکنون حدود ۶۰ دارنده گزارش شده دارد، اما آنها فقط ۰.۴٪ از کل سهام را تشکیل می دهند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا