ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

شرکت سرمایه گذاری هنگ کنگ Victory Securities کارمزد بیت کوین و اتر ETF را فاش می کند

علیرغم اینکه SFC هنگ کنگ هنوز لیست تایید شده صادرکنندگان را منتشر نکرده است، Victory Securities هزینه های خود را برای بیت کوین و ETF های اتریوم فاش کرده است.

طبق گزارش ها، شرکت سرمایه گذاری Victory Securities مستقر در هنگ کنگ، پس از تایید اخیر محصولات ETF ارزهای دیجیتال در منطقه، کارمزدهای پیشنهادی خود را برای سرمایه گذاران برای صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین و اتریوم (ETF) افشا کرده است.

این اطلاعیه در حالی منتشر می شود که کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) هنوز لیستی از ناشران ETF تایید شده را منتشر نکرده است.

در صورت تایید SFC، مشتریان Victory Securities با هزینه های پیشنهادی برای سهام اتریوم و بیت کوین ETF در بازار اولیه مواجه خواهند شد که بین ۰.۵ تا ۱ درصد کل تراکنش با حداقل کارمزد ۸۵۰ دلار تعیین شده است.

برای سرمایه گذارانی که علاقه مند به خرید و فروش سهام ETF موجود در بازار ثانویه هستند، کارمزد برای تراکنش های آنلاین ۰.۱۵ درصد و برای تراکنش های تلفنی ۰.۲۵ درصد خواهد بود.

کارمزدها با نرخ های تعیین شده توسط مدیران دارایی ایالات متحده که ETF بیت کوین را ارائه می دهند قابل مقایسه است.

در حالی که کارمزدهای مختلف در ایالات متحده تا زمان های مختلف امسال لغو می شود، مدیر دارایی فرانکلین تمپلتون کارمزد خود را ۰.۱۹٪ تعیین کرده است، و سایر ETF ها بین ۰.۲۰٪ و ۰.۹۰٪ هستند.

Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) کارمزد قابل توجهی بالاتری را در ۱.۵٪ اعمال می کند.

در ۱۵ آوریل، گزارش شد که هنگ کنگ جدیدترین کشوری است که ETF های لحظه ای بیت کوین و اتر را تایید کرده است.

حداقل سه مدیر دارایی خارج از کشور چین ، از جمله واحدهای هنگ کنگ مدیریت صندوق برداشت، Bosera Asset Management و China Asset Management (ChinaAMC)، قصد دارند به زودی ETF های بیت کوین و اتر خود را راه اندازی کنند.

در حالی که این تصویب مورد تحسین بسیاری از جامعه ارزهای دیجیتال از جمله صرافی های محلی هنگ کنگ قرار گرفت، دیگران نسبت به موفقیت ETF در منطقه شک داشتند .

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، در پستی در ۱۷ آوریل در X اظهار داشت:

«سرمایه‌گذاران سرزمین اصلی چین احتمالاً واجد شرایط خرید بیت‌کوین و ETFهای اتر در فهرست هنگ‌کنگ نخواهند بود، زیرا از خرید دارایی‌های مجازی منع شده‌اند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا