ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کارمزد بیت کوین پس از رکورد میانگین روزانه ۱۲۸ دلار در روز هاوینگ سقوط می کند

میانگین کارمزدهای پرداخت شده برای بیت کوین تنها یک روز پس از رسیدن به میانگین رکورد ۱۲۸ دلار در ۲۰ آوریل – روز چهارم نصف شدن بیت کوین – به شدت کاهش یافته است.

به گفته mempool.space، از ۲۱ آوریل، کارمزد بیت کوین به طور متوسط ​​به ۸ تا ۱۰ دلار برای تراکنش های با اولویت متوسط ​​کاهش یافته است .

میانگین کارمزد تراکنش روزانه بیت کوین در پنج سال گذشته

تنها یک روز قبل از آن، بیت کوین به ۷۸.۳ میلیون دلار در مجموع کارمزد رسید و بر اساس کریپتو فیس ، بیش از ۲۴ برابر اتریوم را شکست داد .

این روز شامل مبلغ خیره کننده ۳۷.۷ بیت کوین (۲.۴ میلیون دلار) بود که به استخراج کننده بیت کوین ViaBTC در بلوک نصف بیت کوین در ارتفاع بلوک ۸۴۰۰۰۰ پرداخت شد – که آن را به پرطرفدارترین املاک دیجیتال در تاریخ ۱۵ ساله شبکه تبدیل کرد.

بیشتر تقاضا در بلوک ۸۴۰۰۰۰ از طرف علاقه مندان به memecoin و توکن غیرقابل تعویض بود که برای نوشتن و حکاکی ساتوشی های کمیاب از طریق پروتکل Runes ، یک استاندارد توکن جدید که در بلوک هاوینگ راه اندازی شد، رقابت می کردند.

۳۰۵۰ تراکنش در آن بلوک گنجانده شده بود، به این معنی که کاربر متوسط ​​کمی کمتر از ۸۰۰ دلار پرداخت می کرد.

بزرگترین کارمزدهای بلاک چین و پروژه های مالی غیرمتمرکز در ۲۰ آوریل

به گفته mempool.space، هزینه های بلوک بالاتر از حد معمول تا حدود بلوک ۸۴۰۲۰۰ ادامه یافت . با این حال، هزینه های بلوک از آن زمان به حدود ۱-۲ BTC کاهش یافته است.

پرداخت های زیاد کارمزد بلاک به ماینرها در طول روز هاوینگ به این معنی بود که آنها در ابتدا تحت تاثیر نصف شدن یارانه بلوک از ۶.۲۵ BTC به ۳.۱۲۵ BTC قرار نگرفتند.

اما اکنون که میانگین کارمزد بلوک بسیار کمتر از ۳.۱۲۵ است، دیگر اینطور نیست.

هزینه کل برای بلوک ۸۴۰۲۶۶ به ۱.۶۴ BTC با یارانه بلوک جدید ۳.۱۲۵، مجموع پاداش ها به ۴.۷۶ BTC رسید

در همین حال، کارمزدهای بیت کوین اکنون برای شش روز متوالی بین ۱۵ تا ۲۰ آوریل بالاتر از اتریوم بوده و میانگین کارمزد هفت روزه آن اکنون به ۱۷.۸ میلیون دلار رسیده است.

به گفته CoinGecko، رویداد نصف شدن تاثیری اساسی بر قیمت بیت کوین نداشته است که از آن زمان تاکنون ۱.۵ درصد افزایش یافته و به ۶۴۸۴۰ دلار رسیده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا