ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

استرالیا برای موج بعدی یونیکورن کریپتو آماده است

به گفته John O’Loghlen، مدیر عامل APAC Coinbase، استرالیا برای موج بعدی یونیکورن کریپتو – استارت آپ هایی با ارزش میلیارد دلاری – آماده است، اما تا زمانی که شفافیت نظارتی بیشتری در مورد کریپتو وجود داشته باشد.

O’Loghlen با اشاره به سیاستگذاران و بازیگران بزرگ سازمانی گفت: «فکر نمی‌کنم این penny در کانبرا یا در خیابان‌های بزرگ از نظر سرمایه انسانی بزرگ در استرالیا کاهش پیدا کند.»

“واقعاً مهم است که این شفافیت را در قوانین مربوط به دارایی های دیجیتال به دست آوریم تا این بخش بتواند به درستی تأمین مالی شود و به جامعه VC و سایر سرمایه گذاران در مورد آن اطمینان حاصل کنیم تا بتوانیم به ساخت Illuvium یا Immutable بعدی ادامه دهیم.”

در حالی که پیشرفت های نظارتی وجود داشته است – از جمله مقاله مشاوره خزانه داری در اکتبر ۲۰۲۳ خزانه‌داری در اکتبر ۲۰۲۳ و یک جلسه نظارتی غیررسمی با سیاست‌گذاران در اجلاس Blockchain APAC در ماه مارس – او می‌گوید هنوز از افزایش شدید تقاضای خرده‌فروشی و نهادی برای کریپتو عقب مانده است.

بر اساس نظرسنجی سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۴ از صرافی مستقل استرالیا، تقریباً ۲۷.۵٪ از کل استرالیایی ها – ۷.۱۵ میلیون نفر – اکنون صاحب ارز دیجیتال هستند.

این نظرسنجی نشان داد که ۳۵ درصد از تمام سرمایه‌گذاران کریپتو استرالیا حدود ۵۰۰ دلار در ماه به دارایی‌های دیجیتال اختصاص می‌دهند.


۲۷.۵ درصد استرالیایی ها در حال حاضر دارای رمزنگاری هستند

O’Loghlen همچنین به تقاضای فزاینده برای استفاده از استیبل کوین ها، حواله های دیجیتال، و مجموعه ای از دیگر برنامه های کاربردی سرمایه کارآمد کریپتو در صنعت فین تک استرالیا به عنوان بسترهای اصلی برای رشد شرکت ارزهای دیجیتال چند میلیاردی بعدی اشاره کرد.

او با نام بردن از چندین شرکت ارزش گذاری چند میلیارد دلاری در استرالیا گفت: «برخی از این شرکت ها واقعاً Canva بعدی، Xero بعدی، Atlassian بعدی یا Afterpay بعدی خواهند بود.»

O’Loghlen همچنین افزایش قابل توجهی در تقاضا برای محصولات کریپتو در بخش خرده فروشی با توجه به دو بخش اصلی مشاهده می کند .

اولین مورد ناشی از افزایش علاقه به صندوق‌های بازنشستگی خودگردان است که به ارزهای دیجیتال واگذار می‌شوند، که به گفته O’Loghlen ، علیرغم کوچک بودن نسبت به اندازه پورتفولیوی آنها، قابل توجه است.

«حتی اگر تخصیص [۰.۵٪] یا ۱٪ باشد، وقتی آن مخاطب سرمایه گذاری می کند، اندازه آن سرمایه گذاری چند برابر قابل توجهی از گروه های [جوانتر] است، زیرا دارایی های تحت مدیریت آنها به طور قابل توجهی اندازه است.”

جالب‌ترین گروه بعدی سرمایه‌گذارانی که وارد بازار می‌شوند همان چیزی است که O’Loghlen آن را “HENRYs” نامید .

“اینها افراد حرفه ای هستند که بدهی زیادی ندارند، وام مسکن بزرگی ندارند – آنها پتانسیل درآمدزایی خوبی دارند و واقعاً برای آموزش خود در مورد ارزهای دیجیتال وقت می گذارند.”

با نگاهی به آینده، O’Loghlen فاش کرد که Coinbase به دنبال گسترش کمپین Stand with Crypto خود در اواخر امسال به استرالیا خواهد بود.

او گفت که Coinbase قصد دارد با اعضای رهبری ارشد خود به میزبانی چندین رویداد بپردازد تا به قانون‌گذاران و سیاست‌گذاران کمک کند تا مزیت‌های بالقوه ارزهای دیجیتال در کشور را درک کنند.

او گفت: «این مهم است که مردم کانبرا – نمایندگان دولت و سیاستگذاران – بتوانند موارد استفاده واقعی برای کارآفرینان و بنیان‌گذارانی را ببینند که در حال صرفه‌جویی در پول و استفاده از ابزارهای ارز دیجیتال هستند.»

نظرات O’Loghlen منعکس کننده نظرات جاناتون میلر، دکتر کراکن استرالیا است که گفت شرایط فعلی بازار یک “نقطه عطف” برای ارزهای دیجیتال در استرالیا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا