ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

چند خبر اخیر در صنعت کریپتو

بایننس در کانادا با پیگرد قانونی مواجه است و مقامات آنجا ادعا می کنند که صرافی قوانین اوراق بهادار را نقض کرده است.

به گفته تحلیلگران Fidelity Digital Assets، دیگر نمی توان بیت کوین را ارزان در نظر گرفت. در همین حال، گزارش شده است که دو وکیل SEC به دلیل سوء مدیریت رگولاتور با یک پرونده رمزنگاری استعفا دادند.

از بایننس در کانادا به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار شکایت شد

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با یک شکایت دسته جمعی جدید در کانادا مواجه شده است که شاکیان آن ادعا می کنند که این شرکت قوانین محلی اوراق بهادار را نقض کرده است.

دیوان عالی دادگستری انتاریو در ۱۹ آوریل درخواست صدور گواهی را برای شکایت دسته جمعی علیه بایننس منتشر کرد که ادعا می کرد محصولات مشتقات رمزنگاری را بدون ثبت به سرمایه گذاران خرد فروخته است.

به گفته شاکیانی که توسط کریستوفر لوچان و جرمی لیدر نمایندگی می‌شوند، بایننس محصولات مشتقات رمزنگاری را برخلاف قانون اوراق بهادار انتاریو (OSA) و قوانین فدرال فروخته است.

آخرین اقدام دسته جمعی علیه بایننس چند سال پس از آن صورت می گیرد که صرافی ارز دیجیتال در ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرد که قصد دارد فعالیت خود را در انتاریو پس از اینکه OSC با هشداری به شرکت نزدیک شد، متوقف کند.

Fidelity می گوید بیت کوین «دیگر ارزان نیست»

غول خدمات مالی Fidelity می گوید دیگر نمی‌توان بیت کوین را ارزان در نظر گرفت و با استناد به چندین معیار برای تغییر دیدگاه میان‌مدت آن در مورد ارز دیجیتال از مثبت به خنثی، اقدام کرد.

در یک گزارش تحقیقاتی در ۲۲ آوریل، Fidelity Digital Assets گفت که معیار بیت کوین – مشابه نسبت قیمت به درآمد سهام – نشان می دهد که بیت کوین اکنون با “ارزش منصفانه” معامله می شود.

محققان Fidelity خاطرنشان کردند که چشم انداز خنثی جدید آن از این واقعیت است که دارندگان بلندمدت BTC بر فشار فروش افزوده اند. علاوه بر این، این گزارش اشاره کرد که ۹۹٪ از آدرس های BTC در حال حاضر سود دارند، چیزی که “می تواند انگیزه فروش” در آینده باشد.

Fidelity دلایلی را که پشت چشم انداز خنثی خود قرار دارد برجسته می کند

به طور کلی، این شرکت سرمایه‌گذاری چشم‌انداز کوتاه‌مدت مثبت خود را برای بیت‌کوین حفظ کرد، زیرا در پایان سه ماهه اول «مقداری برای کسب سود کوتاه‌مدت» وجود داشت، اما اضافه کرد که «هیچ شاخص افراطی که معمولاً در بازار صعودی در قله ها دیده می‌شود وجود ندارد».

طبق گزارش ها، وکلای SEC پس از پرونده DEBT Box استعفا دادند

دو وکیل کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) پس از اینکه یک دادگاه منطقه ای تنظیم کننده را به دلیل “سوءاستفاده فاحش” و اقدام “نبودحسن نیت” در شکایت علیه پلتفرم ارز دیجیتال DEBT Box تحریم کرد، از سمت خود استعفا دادند.

به گزارش بلومبرگ، وکلای ارشد SEC در پرونده DEBT Box، مایکل ولش و جوزف واتکینز، پس از تصدی نسبتا کوتاه مدت در SEC استعفا داده اند.

ولز در دسامبر ۲۰۲۲ کار خود را برای تنظیم کننده اوراق بهادار به عنوان وکیل دادگستری آغاز کرد، در حالی که واتکینز از ژانویه ۲۰۲۲ به عنوان وکیل در بخش اجرا مشغول به کار بود.

این استعفا پس از آن صورت گرفت که رابرت کی. شلبی، رئیس قاضی، SEC را به دلیل اظهارات نادرست در پرونده آن علیه DEBT Box تحریم کرد.

قاضی شلبی در یک پرونده در ۱۸ مارس گفت: “رفتار کمیسیون که در بالا مورد بحث قرار گرفت، سوء استفاده فاحش از قدرتی است که کنگره به آن واگذار کرده است و به طور قابل ملاحظه ای یکپارچگی این روند و روند قضایی را تضعیف می کند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا