ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین پس از پایان ادغام ، سطح ۲۶۵ هزار دلار را حفظ می کند

یانگ جو در پستی در X در ۸ می توضیح داد: «مبانی شبکه بیت کوین می تواند از ارزش بازار سه برابر اندازه فعلی آن در مقایسه با آخرین تاپ چرخه ای پشتیبانی کند.»

یانگ جو به نموداری اشاره داشت که قیمت بیت کوین و نرخ هش مرتبط با نسبت ارزش بازار را مقایسه می‌کرد و نوسانات مداوم کریپتو و انعطاف‌پذیری شبکه بیت‌کوین را برجسته می‌کرد .

نمودار نشان می دهد که نسبت هش بیت کوین به ارزش بازار در سال ۲۰۲۴ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش احتمالی فعالیت بازار و علاقه سرمایه گذاران است.

نسبت نرخ هش به ارزش بازار، رشد فعالیت استخراج را نسبت به ارزش بازار ارزیابی می کند. اگر این نسبت به رشد خود ادامه دهد، یانگ جو اعلام کرد که می تواند به طور بالقوه قیمت بیت کوین را تا ۲۶۵۰۰۰ دلار حفظ کند.

بیت کوین: نرخ هش در برابر نسبت ارزش بازار

در پاسخ، تحلیلگر و معامله گر Crypto Ceaser اشاره کرد که دیدگاه های یانگ جو با تحلیل آنها مطابقت دارد، که نشان می دهد بیت کوین یک الگوی بزرگ فنجان و دسته در نمودار هفتگی تشکیل داده است.

این تنظیم زمانی شکل می‌گیرد که یک دارایی در یک روند صعودی دو بار تغییر کند، ابتدا در یک حرکت گسترده و کم عمق که فنجان را تشکیل می‌دهد و سپس با شیب کوچک‌تری که دسته را تشکیل می‌دهد.

الگوی فنجان و دسته یک الگوی ادامه دار صعودی است که معمولاً در طول دوره تثبیت قیمت شکل می‌گیرد.

در صورت تایید، نمودار رشد بیت کوین را به سمت هدف فنی الگوی نمودار حاکم در ۲۷۳۶۹۳ دلار پیش بینی می کند.

در حالی که این هدف بالا است، یک هدف قانونی است و از نظر فنی یک بازده کاهش یافته است (از کم به بالا اندازه گیری می شود).

نمودار هفتگی BTC/USD

Crypto Caesar توضیح داد که قیمت BTC در حال حاضر در یک “منطقه بحرانی” قرار دارد و زیر بالاترین رکورد خود تثبیت می شود.

او اضافه کرد:

“اگر بیت کوین بتواند در تابستان امسال بالاتر از ATH حرکت کند، من پیش بینی می کنم که یک صعود قوی و به طور بالقوه یک چرخه کوتاه باشد.”

اگرچه بسیار مهم است که بیت کوین بالاتر از قیمت نگهدارنده کوتاه مدت خود یعنی ۵۹۵۰۰ دلار برای “حفظ روند صعودی خود” باشد، اما تحلیلگران در گزارشی در ۷ می گفتند که میانگین قیمت کوتاه‌مدت خرید دارنده همیشه به‌عنوان یک مانع سفت در طول روندهای نزولی عمل کرده و در طول روندهای صعودی از حمایت قوی برخوردار بوده است.

این پایان نامه تا کنون در این هفته ادامه داشته است، با اصلاح بازار بیت کوین به زیر مبنای هزینه STH در ۵۹.۸ هزار دلار، جایی که حمایت پیدا کرد و افزایش یافت.

بیت کوین STH قیمت واقعی و MVRV

در همین حال، برخی از معامله گران بر این باورند که بیت کوین باید یک کندل روزانه تعیین کننده بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) بسته شود تا صعودی بماند.

لارک دیویس اینفلوئنسر کریپتو این احساس را به اشتراک گذاشت و گفت : «ما می‌خواهیم اکنون یک شکست داشته باشیم و یک کندل قوی روزانه تولید کنیم که بالاتر از SMA پنجاه روزه در نمودار اینجا باشد.»

Negentropic، یک حساب کاربری X که توسط بنیانگذاران Glassnode ایجاد شده است، افزود: «BTC در حال حاضر در حال شکستن خط روند Pennant و ۵۰ Daily SMA است.»

زمانی که سطح ۶۵-۶۶K شکسته شود، BTC ابتدا به ۷۳.۵K و سپس ۷۶.۵K خواهد رفت و به احتمال زیاد قبل از تابستان شاهد ۸۵.۲K خواهیم بود.

نمودار روزانه BTC/USD

معامله‌گر رمزارز Daan Crypto Traders در پستی در ۸ می به دنبال‌کنندگان X خود گفت:

«نوسانات بیت‌کوین اندکی کاهش می‌یابد زیرا قیمت در این محدوده فعلی تثبیت شده است. احتمالاً با گذشت زمان و خروج قیمت از این محدوده، شاهد تغییر خواهیم بود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا