ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

پلتفرم وام‌دهی کریپتو Nexo دوازده میلیون دلار برای مشوق‌های اکوسیستم اختصاص می‌دهد

پروتکل وام دهی کریپتو Nexo ده میلیون توکن NEXO به ارزش ۱۲.۵ میلیون دلار در زمان انتشار را به کاربران خود اختصاص می دهد.

Nexo در یک پست وبلاگی در ۸ می در رابطه با ششمین سالگرد پروتکل نوشت :

«امتیازها را جمع کنید، دستاوردهای خود را چند برابر کنید و شگفتی های بیشتری را باز کنید. شکار الهام گرفته از Nexonomics برای پاداش دادن به کاربران جدید و موجود برای کاوش در اکوسیستم Nexo طراحی شده است.»

از هم اکنون تا ۷ جولای، کاربران Nexo می توانند تا ۰.۰۱ امتیاز به ازای هر ۱ دلار شارژ دارایی، ۱۰ امتیاز به ازای هر فعال سازی Nexo Card، ۰.۰۴ امتیاز به ازای هر ۱ دلار فیات وام گرفته شده از طریق پروتکل Nexo، ۰.۰۳ امتیاز به ازای هر ۱ دلار سرمایه گذاری در محصولات Nexo Earn و ۰.۰۵ امتیاز به ازای هر ۱ دلار افزایش معاملات در Nexo Exchange دریافت کنند.

نسبت تبدیل به توکن NEXO در پایان رویداد تعیین خواهد شد.

این تیم همچنین هشدار داد: «به خاطر داشته باشید که اقدامات خاصی می‌تواند موجودی امتیاز شما را کاهش دهد . به عنوان مثال، برداشت دارایی‌های رمزنگاری شده از حساب Nexo شما منجر به از دست دادن ۰.۰۱ امتیاز به ازای هر ۱ دلار برداشت می‌شود. برداشت BTC منجر به از دست دادن ۰.۰۰۱ امتیاز به ازای هر ۱ دلار برداشت می شود.»

بسته به فعالیت خود، کاربران همچنین می‌توانند ضریب‌هایی از ۱.۲x–۱.۵x در امتیازهای کسب‌شده و جوایز وفاداری تا ۱۰۰ درصد از ارزش امتیاز دریافت کنند. کارکنان Nexo مثال زیر را نشان دادند:

فرض کنید هنوز حساب خود را تامین مالی نکرده اید و می خواهید در هفته اول شکار ۲۰۰۰ دلار بیت کوین بخرید. در این صورت، شما ۴۵۰ امتیاز دریافت خواهید کرد (۲۰۰۰ ارزش خرید x 0.03 امتیاز برای هر ۱ دلار خرید x 1.5 ضریب هفتگی x 5 کاربر جدید).

به دلیل محدودیت‌های قانونی ، شهروندان و ساکنان ایالات متحده، بریتانیا و کانادا واجد شرایط این کمپین نیستند.

از زمان راه اندازی آن در شش سال پیش، پلت فرم محبوب وام های مالی غیرمتمرکز ۵۳۷.۵۶ میلیون دلار در کل ارزش قفل شده جذب کرده است.

در ۶ مارس، این پلتفرم تأییدیه تنظیم‌کننده در امارات متحده عربی را برای نهاد محلی Nexo Services FZE برای وام و استقراض دارایی مجازی دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا