ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ویژگی های مبتکرانه مبادلات رمزنگاری در Token2049 در دبی آغاز شد

Token2049 دبی میزبان یک گردهمایی پویا از بیش از ۵۰۰۰ شرکت در ۱۸ تا ۱۹ آوریل در مدینه جمیرا بود که آخرین نوآوری ها در بلاک چین و رمزارز را به نمایش گذاشت.

در میان شرکت کنندگان برجسته، Phemex ، یک صرافی جهانی مشتقات رمزنگاری بود که به طور فعال شرکت کنندگان را با جلسات و بحث های روشنگرانه در طول رویداد دو روزه درگیر کرد.

پیش مهمانی Phemex’s Bulls & Bears که در ۱۷ آوریل در هتل SLS برگزار شد، با وجود شرایط آب و هوایی پیش بینی نشده ، صحنه را برای Token2049 با یک شب بینش و جشن آماده کرد . این رویداد با یک پیاده روی پر زرق و برق روی فرش قرمز آغاز شد و پس از آن سخنان افتتاحیه موسس Phemex آغاز شد.

این شب طیف وسیعی از فعالیت‌ها، از جمله دیدگاه‌های تخصصی از چهره‌های برجسته، مانند یانا پریخودچنکو، مدیر عامل کوین تلگراف، را که دیدگاه خود را در مورد روند رو به رشد رسانه‌های رمزنگاری به اشتراک گذاشت، به نمایش گذاشت.

یک میزگرد با حضور پیشگامان شناخته شده رمزارز، موضوعات پیشرفته در صنعت را بیشتر مورد بررسی قرار داد.

در این رویداد، Stella Chan، مدیر عملیات Phemex و یکی از بنیانگذاران Pulse ، دارندگان بلک کارت Phemex را با افتخار معرفی کرد. او همچنین بینش‌های ارزشمندی در مورد ویژگی‌های نوآورانه پالس و پروتکل وام‌دهی تازه راه‌اندازی شده Phemex ارائه کرد .

هنگامی که در مورد Pulse، پلتفرم SocialFi که در ماه مارس راه اندازی شد، سؤال شد، استلا چان، یکی از بنیانگذاران، برنامه های خود را به اشتراک گذاشت:

«Pulse پارادایم را از چارچوب کاملاً کنترل شده و متمرکز رسانه های اجتماعی سنتی به تجربه ای با قدرت کاربر تغییر می دهد. این به کاربران آزادی می‌دهد تا فیدهای خود را تنظیم کنند و بینش‌هایی را که مربوط به جامعه کریپتو است منتشر کنند.»

“Pulse با ارائه یک طرح پاداش بی بدیل، بر خلاف سایر ابزارهای تجارت اجتماعی، خود را متمایز می کند. جامعه به گرمی از Pulse استقبال کرده است و ما فعالانه بازخورد آنها را برای بهبود پلتفرم ترکیب می کنیم. هدف ما رسیدن به ۱ میلیون کاربر فعال در Pulse تا پایان سال جاری است.”

Phemex نیز غرفه ای داشت که به شرکت کنندگان این فرصت را می داد تا در مصاحبه های اختصاصی شرکت کنند و با تیم Phemex ارتباط برقرار کنند.

این رویداد لحظه ای عالی برای تیم Phemex بود تا با جامعه ارزشمند خود متحد شوند، روابط شخصی را تقویت کنند و تجربه شبکه ای را که روح رویداد را تجسم می بخشد غنی کنند.

مدیرعامل Phemex، فدریکو واریولا، یک سخنرانی کلیدی به عنوان بخشی از Token2049 ارائه کرد، جایی که او به نقش رو به گسترش کریپتو فراتر از تجارت پرداخت و تکامل آن را به یک اکوسیستم اجتماعی پیچیده برجسته کرد و اظهار داشت:

«صنعت ما بیش از هر زمان دیگری از ساخت ابزارهای ساده پرداخت، ریل های پرداخت یا ذخیره های ارزش به توسعه یک اکوسیستم اجتماعی پیچیده که اکنون چندین جنبه مختلف از تجربه آنلاین ما را شامل می شود، تکامل یافته است.»

او همچنین بر توسعه هویت زنجیره‌ای که توسط فعالیت‌هایی مانند جمع‌آوری توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ، تجارت و شرکت در پروتکل‌های مختلف شکل گرفته است، تأکید کرد که شخصیت آنلاین سنتی را غنی می‌کند.

در میان افزایش انتظارات معامله گران مبنی بر داشتن کنترل بیشتر بر زندگی دیجیتال خود، واریولا تاکید کرد که Phemex در حال پیشبرد پشته مالی غیرمتمرکز ترکیبی (DeFi) خود است که تجربیات زنجیره ای را با کارایی پلتفرم های متمرکز ادغام می کند.

ابتکارات شامل یک پروتکل وام با ارائه نرخ های رقابتی و یک پروتکل اختصاصی بازارساز خودکار (AMM) است که از حجم معاملات بورس برای ارائه فرصت های سودآور برای ارائه دهندگان نقدینگی بدون کاهش عرضه توکن استفاده می کند.

Variola با تکرار تعهد Phemex به عملکردهای مبادله اصلی خود، با برنامه‌هایی برای ادامه فهرست‌بندی توکن‌های جدید و محبوبی که روایت‌های بازارهای نوظهور، از میم‌ها گرفته تا هوش مصنوعی (AI) را به تصویر می‌کشد، به پایان رسید .

در میان رویدادی مملو از شبکه‌سازی، نوآوری و چشم‌اندازهای بزرگ، چان نسبت به تعهد Phemex برای تبدیل نوآوری‌های Web3 به واقعیت ابراز اطمینان کرد.

چان گفت: «ما کل اکوسیستم Web3 را توسعه داده‌ایم، متعهد به تمرکززدایی، توکن خود را راه‌اندازی کرده‌ایم، و یک ابزار SocialFi پیشگامانه را معرفی کرده‌ایم – همه در سال گذشته – در حالی که همچنان به ارائه یک تجربه معاملاتی یکپارچه به معامله‌گران خود در سراسر جهان ادامه می‌دهیم.»

“در تقاطع نوآوری و تجارت، ما متعهد به ارائه بهترین Web3 هستیم و تضمین می کنیم که کاربران ما دسترسی ردیف اول به پیشرفته ترین امور مالی دیجیتال غیرمتمرکز دارند.”

چان با تشریح مسیر آینده برای Pulse، تعهد خود را برای رضایت و رشد کاربران تایید کرد. او همچنین برنامه‌هایی را برای گسترش به مناطق جدید اعلام کرد و از انتشار ویژگی‌های جدید در آینده خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا