ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل بیت کوین در تایم فریم روزانه و هفتگی

در این مطلب به بررسی تحلیل بیت کوین در تایم فریم روزانه و هفتگی می پردازیم و رفتار احتمالی Bitcoin را از جهات مختلف و سناریوهای متفاوت بررسی خواهیم کرد.

تایم هفتگی بیت کوین :

نوشته های مشابه

ابتدا توجه شما را به کانال ۳۰۰۰ روز بیت کوین جلب می کنیم که در ۴ نقطه توانست به زیبایی عمل کرده و به فاصله حدود هر ۲.۵ سال فاصله سقف تا کف رو توانست طی کند. در حال حاضر سیگنال رشد قطعی داده نشده، اما در صورت سیگنال و نقطه ورود اهداف رو با الگو های هارمونیک می توانیم ببینیم که همانطور که در تصویر زیر می بینید الگو هارمونیک تشکیل داده و الگوهای هارمونیک اهداف رو بسیار زیبا و با خطای کم می توانند پیش بینی کنند که طبق این الگو،هدف قیمتی ۳۰ هزار دلار نشان داده می شود. طبق کانال رسم شده، بیت کوین در فاصله ۲.۵ سال آینده می تواند هدف ۴۰۰ هزار دلار رو ببیند.

تحلیل بیت کوین

تایم روزانه:

دراین تایم نمودار، بیت کوین با رسیدن به خط مقاومت مورب ۳ ساله در حال تشکیل الگوی سه قلو سقف می باشد که واگرایی‌های موجود در اندیکاتورهایی مثل مکدی و RSI هشدار های تضعیف این روند را به ما می رسانند که سیگنال ریزش و تغییر روند در این تایم داده نشده و در حال حاضر در حال رنج زدن می باشد.

تحلیل هفتگی بیت کوین

نکته ۱ : در تایم روزانه هنوز الگو تایید نشده و مادامی که الگو تایید نشده وارد معامله فروش نمی شویم.

اما اگر الگو تایید شود بیت کوین تا کجا ریزش داریم؟

در صورتی که الگو سه قلو تایید شود هدف محدوده ۷۳۰۰ تا ۷۸۰۰ دلار رو به سه دلیل می توانیم انتظار داشته باشیم:

 

۱- حمایت که در قیمت ۷۲۰۰ تا ۷۵۰۰ تونسته در تاریخ نمودار حمایت و مقاومت خوبی رو از خود نشان دهد.

 

۲- خط میانی کانال که محدوده ی ۷۴۰۰ تا ۷۶۰۰ می باشد

۳- سومین دلیل که از اهمیت بیشتری هم برخوردار است، هدف الگو پیش بینی شده است که زمان صدور سیگنال در کانال تلگرام ما و سایت قرار داده می شود.

در آخر پیشنهادی که برای شما دوستان دارم این است که ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو را دنبال کنید که در آینده نه چندان دور، بازار قدرتمند جدیدی وارد دنیای اقتصاد می شود و بدون شک این بازار به معنای واقعی آماده رقابت با تمامی بازار های مالی را دارد.

نتیجه گیری :

در تایم هفتگی و بلند مدت دیدیم که بیتکوین در کف کانال قرار دارد که هدف میان مدت ۳۰۰۰۰ دلار رو می توانیم ببینیم و انتظار داریم بیت کوین در بلند مدت (۲.۵ تا ۳ سال ) ۴۰۰۰۰۰ دلار را نیز ببیند. اما در حال حاضر و در تایم روزانه ظاهرا میل به ریزش تا محدوده ۷۵۰۰ دلار رو می توانیم انتظار داشته باشیم.

پیشنهاد: شما می توانید با عضویت در کانال تلگرامی ما به اسم دیجی پول DIGI_pul از زمان و نقطه ورود این سیگنال ها مطلع شوید و پوزیشن مناسب رو بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا