ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال گرین Grin

گرین با نماد اختصاری GRIN یک ارز دیجیتال است که در لحظه نگارش این مطلب، با ارزش بازار حدود ۲۱.۴۷ میلیون دلار، در رتبه ۱۷۸ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۰۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

امروز قصد داریم نگاهی به نمودار تکنیکال ارز دیجیتال گرین داشته باشیم. قیمت این ارز در برخورد به مقاومت مورب تاریخی خود، در حالی سقف کانال فرضی را شکسته است که تایم هفتگی اصلاح یک روند نزولی را نشان می دهد و همچنین اسیلاتور RSI در نقطه مهمی قرار دارد (با شکست RSI در تایم هفتگی می توان به رشد این ارز امیدوار بود.)

نوشته های مشابه

نمودار Grin در تایم روزانه و ۴ ساعت در موج اصلی صعودی قرار دارد و خبری از تضعیف روند دیده نمی شود، چون واگرایی در هیچ یک از تایم های بالا تا یک ساعت دیده نمی شود، اما در حالی این سقف را مطمئن شکسته است که تایم هفتگی بتواند عدد ۴۵.۲۷ را در  RSI پشت سر بگذارد و مکدی لاین به بالای خط صفر ورود کند.

 

تحلیل تکنیکال گرین

در صورتی که تایم هفتگی سیگنال را صادر کند اعداد جذاب ۱ دلار ۲ دلار و ۳.۵ دلار را می تواند اهداف جذابی برای ورود به معامله باشد.

اما اگر قیمت این ارز از میدلاین نتواند عبور کند تبدیل به یک برک اوت میشود و به احتمال زیاد به کانال ۴۷۸ روزه خود برگردد و در این حال هشدار سقف سازی را می دهد(برک اوت هشدار برای سقف سازی یا کف سازی) که در این صورت آماده یک الگو برگشتی در سقف کانال خود می شود.

در صورت ناکام ماندن در شکست کانال می تواند تا حدود قیمت ۰.۵ دلار یا کف کانال بنفش رنگ ریزش و کاهش قیمت را داشته باشد.

نکته: نقطه مناسب برای ورود به پوزیشن خرید که خیلی نزدیک به اهداف نباشد و از طرفی اطمینان بالایی داشته باشد گذشتن قیمت از میدلاین کانال بنفش رنگ است.
نکات ریسک و سرمایه را رعایت کنید تا از معامله بابالاترین سود و کمترین ضرر خارج بشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا