ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ارائه کارت اعتباری توسط صرافی بایننس

در خبری که پیشتر بروی سایت صرافی بایننس قرار گرفته بود چنین عنوان شده که این صرافی قصد دارد با با سویپ (Swipe) برای عرضه کارت اعتباری همکاری کند. این خبر چند ساعتی بیشتر بروی روی این صفحه نماند و اکنون حذف شده است.

در نسخه ذخیره شده از صفحه مورد نظر آمده است:

بایننس با سویپ همکاری خود را با هدف ارائه پلتفرم کارتی برای کاربران بایننس آغاز کرده است. این موضوع، گزارش اوایل هفته گذشته The Block را که گفته بود بایننس برای عرضه کارت اعتباری خود با سویپ همکاری کرده, تایید می‌کند.

در این گزارش همچنین به این موضوع که بایننس بخش عمده ای از سهام سویپ را خریداری کرده نیز اشاره شده بود هرچند با‌یننس این موضوع را تایید نکرد. حتی امروز سخنگوی با‌یننس از اظهارنظر در این خصوص امتناع کرد.

با‌یننس برنامه هایش برای عرضه کارت اعتباری را از ماه مارس آغاز کرده است. و در آن زمان، اعلام کرده بود با‌یننس کارت تمام ویژگی های یک کارت پرداخت معمولی را بعلاوه ویژگی های بیشتر خواهد داشت.

این خبر که اکنون حذف شده است نشان می‌دهد که با‌یننس کارت تبدیل همزمان ارز دیجیتال به ارز سنتی, برای استفاده در خریدهای بین المللی را امکان پذیر می‌سازد.

بایننس بیان کرده بود که ارزش کیف پول این کارت بر اساس قیمت بازار ارز دیجیتال محاسبه خواهد شد و موجودی این کارت امکان خرج کردن ارزهای دیجیتال را به کاربران خواهد داد.

بایننس بیان کرده است:

کاربران می‌توانند سرمایه های خود را به کیف پول کارت خود, بر اساس محدودیت های روزانه انتقال دهند. این انتقال به صورت آنی خواهد بود.

بایننس خبر از عملکرد این کارت به صورت جهانی داده است، چرا که با شبکه های پرشماری در سراسر جهان کار می‌کند. دارندگان این کارت خواهند توانست از دستگاه های ATM در مناطق تحت پشتیبانی، پول برداشت کنند.

خالی از لطف نیست که بدانید سویپ قبل از این نیز کارت های اعتباری ارز دیجیتال ویزا را ارائه داده بود.

سویپ کارت خود را از طریق شرکتی که یکی از اعضای ویزا و تحت مجوز نهاد امور مالی انگلستان است به نام شرکت خدمات مالی کانتیس (Contis) صادر کرده است.

سخنگوی کانتیس به The Block گفته است که این تنها سویپ است که مشتری آنها است نه با‌یننس. آنها از ابزار هرگونه اظهارنظر در خصوص همکاری سویپ و بایننس امتناع کردند.

با توجه به گستردگی شبکه بایننس، خبر این همکاری تاثیر مثبتی بر قیمت توکن سویپ (SXP) در روزهای اخیر گذاشته و سبب افزایش آن شده است. قیمت این توکن در حال حاضر با افزایش ۲۲ درصدی به ۰.۶۴ دلار رسیده است.

منبع: theblockcrypto

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا