ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

نهنگ های بیت کوین کش در پی افزایش قیمت ۳۹ درصدی افت کردند!

تعداد سرمایه گذاران بیت کوین کش که حداقل ۳ میلیون دلار در اختیار دارند، از تاریخ ۱ آگوست ۱۰ نفر کاهش یافت. این ریزش به دنبال افزایش قیمت به بیش از ۳۱۱ دلار اتفاق افتاد.

به دنبال افزایش ۳۹ درصدی قیمت در پایان ماه ژوئیه، حداقل ۱۰ نهنگ بیت کوین کش با معامله یا فروش میلیون ها دلار از دارایی خود از شبکه خارج شده اند.

به گفته  Ali Martinez، کاربر توییتر رمزارزها، داده های سایت تحلیلی Santiment نشان می دهد که تعداد سرمایه گذارانی که بین ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ بیت کوین کش (BCH) تقریبا معادل ۳ تا ۳۰ میلیون دلار دارند از تاریخ ۱ آگوست ۱۰ مورد کاهش داشته است. بعد از اینکه این توکن ۳۸.۷٪ افزایش داشت و از ۲۲۴.۴۶ دلار در ۱۷ ژوئیه به بالاترین میزان سه ماهه خود یعنی ۳۱۱.۳۴ دلار در تاریخ ۳۱ ژوئیه رسید، این ریزش اتفاق افتاد. این بدان معنی است که تعدادی از نهنگ ها می توانستند دارایی های خود را بفروشند.

داده های santimentfeed نشان می دهد که فشار فروش پشت بیت کوین کش به طرز چشمگیری در حال افزایش است. این شرکت افت عمده ای در تعداد آدرس های دارای ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار BCH به ثبت رسانده است.

از اول آگوست، تقریبا ۱۰ نهنگ از شبکه خارج شده اند و این نشانگر کاهش ۵.۶٪ است.

BCH همچنان پنجمین رمزارز پرقدرت با ارزشی معادل ۵.۶ میلیارد دلار در بازار است. Chainlink حدود ۴.۶ میلیارد دلار ارزش دارد. در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین کش با مبلغی معادل ۳۰۷.۸۴ دلار معامله می شود، که در ۲۴ ساعت گذشته ۳٪ افزایش یافته است.

تنظیمات در الگوریتم BCH

Bitcoin Cash از الگوریتم SHA256D استفاده می کند, همان موردی که بیت کوین از آن استفاده می کند. با این حال، قدرت هش کردن آن ۵ درصد کمتر از بیت کوین است، که گاهی اوقات آن را در برابر حمله ۵۱ درصدی آسیب پذیر می کند.

انجمن BCH تصمیم به تغییر الگوریتم در به روز رسانی شبکه که در ماه نوامبر انجام می شود, دارد. طبق گزارش کوین تلگراف در ۷ آگوست, توسعه دهندگان بین دو راه حل پیشنهادی تعادل ایجاد کرده اند. این شبکه تنظیمات “Aserti3-2d” که توسط جاناتان توومن ارائه شده است را پیاده سازی خواهد کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا