ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قیمت Litecoin از ۵۸ دلار هم بالاتر رفت!

در تاریخ ۱۴ آگوست، قیمت Litecoin در بیشتر روزهای تا نزدیک به ۵۶.۵ دلار معامله می شد، تا اینکه بعد از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت گرینویچ، قیمت LTC صعود کرد و از این محدوده قیمت هم بالاتر رفت.

تجزیه و تحلیل قیمت Litecoin

در آغاز روز، قیمت Litecoin از حد قیمت ۵۷.۵ دلار کمتر بود و پس از آن به تدریج به ۵۶.۵ دلار رسید. خط روند قیمت تا بعد از ظهر تقریبا در همان محدوده قیمت متغیر بود که بعد از آن کمی بالای ۵۷ دلار رسید. در ساعت ۱۸:۱۹ به وقت گرینویچ، قیمت این رمز ارز به بالای ۵۷.۹۶ دلار افزایش یافت. در زمان نوشتن این مطلب، Litecoin با قیمت ۵۷.۷۵ دلار معامله  می شود.

قیمت بعدی Litecoin چند خواهد شد؟

تحلیلگر سایت Trading View به نام Night Night, یک مثلث نزولی را برجسته کرد که به نظر می رسد در نمودار ۱ روزه برای جفت LTCUSD در حال شکل گیری است.

Litecoin-price-chart--

پیش از این، در تاریخ ۲۵ ژوئیه، پس از اینکه از یک خط روند نزولی در ۲۵ جولای بالا رفته بود، در ۳۱ جولای سیر صعودی گرفت و وارد یک الگوی مثلث نزولی شد. تجزیه و تحلیل نشان داد که این ارز در هنگام معامله در الگوی مثلث نزولی، با یک تثبیت قیمت مواجه است و اعتقاد آن بر این بود که یک شکست صعودی اتفاق خواهد افتاد.

در تاریخ ۱۵ آگوست، Litecoin این الگوی مثلث شکسته شد و طبق این دیدگاه، اکنون قیمت LTC باید به محدوده ۸۰ دلار آمریکا برسد و پس از آن به دنبال اصلاح ۲۰٪ خواهد بود.

منبع: cryptopolitan

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا