ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین ۱۲,۰۰۰ دلار خواهد شد…!

قیمت بیت کوین همچنان در سطح ۱۲,۰۰۰ دلار مقاومت می کند، اما سوال اینجاست آیا گاوها قبل از به پایان رسیدن هفته از آن عبور می کنند؟ قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته تا ۱۱۹۶۸ دلار افزایش یافته است.

بیت-کوین

به طور معمول، برای بیت کوین (BTC)، تعطیلات آخر هفته با کاهش حجم معاملات همراه است زیرا معامله گران روز استراحت می کنند و بازار بیت کوین CME بسته است.

معامله گران با تجربه نیز می دانند که حجم سفارش صرافی‌ها در طول آخر هفته کاهشی هستند و فرصت مناسبی را برای نهنگ های باهوش بیت کوین فراهم می کنند تا از این شکاف ها بهره ببرند و قیمت را از طریق نوسانات به نفع خود تغییر دهند.

این شنبه اما متفاوت است و سناریوهای ذکر شده در بالا مانع معامله گران برای رساندن قیمت بیت کوین به ۱۲,۰۰۰ دلار نشده است.

اگر حرکت فعلی به سطح کلیدی نرسد، این دومین بار در هفته جاری خواهد بود که تلاش ها بی نتیجه می ماند. برای برخی از تحلیلگران چندین تلاش بی‌نتیجه در یک سطح مقاومت کلیدی می تواند یک سیگنال نزولی باشد.

از طرف دیگر، تعدادی از معامله‌کنندگان نیز استدلال می کنند که چندین تلاش برای دستیابی به یک سطح مقاومت کلیدی این شانس را که در تلاش های بعدی از سطح مورد نظر عبور کند, افزایش می دهد.

نمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

چند نکته مثبت در مورد قیمت بیت کوین عبارتند از: نمودار روزانه همچنان الگوی افزایش کف قیمت را نشان می دهد، RSI در محدوده صعودی و بر روی ۶۶ است و معامله گران علاقه زیادی به خرید در هر کف قیمت نشان می دهند.

در صورتی که معامله گران بتوانند نمودار ۴ ساعته را نزدیک سطح ۱۲,۰۰۰ دلار کنترل کنند، بیت کوین باید دنبال عبور از ۱۲،۰۶۸ و ۱۲,۱۲۳ دلار باشد، بنابراین شرایط جالب خواهد شد.

در حال حاضر، ما می توانیم ببینیم که محدوده نوسان قیمت BTC به سادگی کوچکتر می‌شود و در محدوده محکم تری قرار می گیرد و کاهش به کمتر از خط روند باید توسط حجم معاملات زیاد VPVR در محدوده ۱۱,۷۳۰ الی ۱۱,۹۰۰ دلار پشتیبانی شود.

به طور معمول، سقوط از چنین روندی باعث نگرانی می شود، اما با توجه به اینکه علاقه خریدار از ۲۸ ژوئیه تا ۱۲ مارس نشان می دهد، به نظر می رسد که گاوها سرانجام با دستیابی به ۱۲,۰۰۰ دلار راهی برای حمایت در کوتاه مدت خواهند یافت.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین. منبع: Coin360

همانطور که بیت کوین برای دستیابی به سطح قیمت ۱۲,۰۰۰ دلار تلاش می کرد، عملکرد آلت کوین‌ها کمی متفاوت بوده است.

(Chainlink (LINK همچنان بازار را هدایت می کند، و قیمت آن با ۱۲٪ صعود به رکورد ۱۹.۸۰ دلار رسیده است. به نظر می رسد اتر (ETH) با ۲.۲٪ کاهش از روند صعود باز مانده است و به سطح ۳۴۰ دلار برگشته است.

در همین حال، EOS سرانجام موفق به شکست سطح مقاومتی کلیدی شد و ببیش از ۱۸٪ افزایش داشت و  با قیمت ۳.۷۵ دلار معامله شد.

براساس داده های CoinMarketCap، ارزش کل بازار رمزارزها ۳۷۳.۴ میلیارد دلار است و شاخص تسلط بیت کوین در حال حاضر ۵۸.۸٪ است.

 منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا