ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ارزش بازار بیت کوین بالاتر از Bank of America و دلار نیوزیلند

با رسیدن بیت کوین به ۱۲,۴۷۰ دلار در سال جدید، می توان چنین برداشت کرد که در حال حاضر ارزش بازار این رمز ارز بیشتر از ارز سنتی Bank of America و نیوزیلند است.

با توجه به اینکه بیت کوین از سمت سرمایه گذاران تازه وارد پشتیبانی بیشتری می شود، ارزیابی ارزش بازاری این ارز در مقایسه با بانک مرکزی آمریکا بالا رفته و آن را در فاصله قابل توجهی از PayPal قرار داده است.

براساس داده های AssetDash, در زمان نوشتن این مطلب، ارزش فعلی بازار بیت کوین کمی بیش از ۲۲۶ میلیارد دلار قیمت دارد که در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۲ درصد افزایش یافته است. با این حال، ارزش بازار بانک مرکزی آمریکا امروز بیش از ۲ درصد کاهش یافته و به ۲۲۴.۴ میلیارد دلار رسیده است. این رفتار صعودی از بیت کوین (BTC) و افت ناچیز BoA به معنای آن است که این سایت تحلیلی, BTC را به عنوان بیست و پنجمین دارایی با ارزش بازار سرمایه، دقیقا پشت سر PayPal با ۲۳۰ میلیارد دلار قرار داده است.

با این وجود، بانک آمریکا تنها مؤسسه بر پایه فیات نبوده که امروز از بیت کوین عقب افتاده و ارزش دارایی سالانه آن به رقم ۱۲,۴۷۰ دلار رسیده است. FiatMarketCap، سایتی که روند صعودی BTC در برابر ارزهای اصلی فیات را دنبال می کند، اظهار داشت که در حال حاضر بازار بیت کوین بالاتر از دلار نیوزلند (NZD) قرار دارد.

گردش بازار بیت کوین در حال حاضر از مقدار پیش بینی شده سایت برای کل تعداد NZD های در گردش که عددی معادل  ۳۴۶.۴ میلیارد یا تقریبا ۲۲۷ میلیارد دلار است, پیشی گرفته است. این امر سبب شده تا بیت کوین در رتبه سی و چهارم برترین ارزهای فیات قرار بگیرد.

سرمایه گذاران سنتی کریپتو را انتخاب می کنند

قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. در عین حال فدرال رزرو اقدام های جنجالی بسیاری را برای کاهش تأثیرات اقتصادی اناشی از ویروس کرونا انجام داده است و باعث شده تا بسیاری از چهره های برجسته در امور مالی برای اولین بار وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند.

در حالی که میلیاردر معروف وارن بافت احساسات خود را نسبت به رمز ارزها بارها ابراز کرده و اظهار داشته که از نظر وی این ارزها اساسا هیچ ارزشی ندارند، اما هستند مشاهیری که وارد این بازار شده اند. افرادی همچون جیسون ویلیامز، پیش بینی کرده اند که شرکت هلدینگ چند ملیتی بافت، یعنی Berkshire Hathaway، می تواند به زودی در بیت کوین سرمایه گذاری کند. ویلیامز گفته که “مدیران و تحلیلگران جوان” در این شرکت تصمیم می گیرند که بیت کوین بخرند یا نه، حتی اگر خود بافت از عملکرد آنها بی خبر باشد.

بافت تنها میلیاردری نیست که به طور بالقوه رمز ارزها را راهی برای محافظت از شرط بندی های خود در این اقتصاد می داند. پل تودور جونز، بنیانگذار صندوق های تامینی Tudor, نیز بر این اعتقاد است که مسیر بیت کوین صعودی است و در ماه می بود که از سرمایه گذاریش بر روی این ارز دیجیتال پرده برداشت.

یکی دیگر از چهره های جدید و تازه وارد به دنیای رمز ارزها، دیو پورتنو, بنیانگذار Barstool Sports است که اخیرا با بنیانگذاران صرافی Gemini, تایلر و کامرون وینکلووس صحبت کرده است. با کمک این برادران دوقلو، پورتنو ۲۰۰،۰۰۰ دلار بیت کوین و ۵۰ هزار دلار (Chainlink (LINK خریداری کرد که جز اولین خریدهای وی است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا