ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

صرافی بایننس توکن Wrapped Bitcoin را فهرست کرد

تقاضا برای Wrapped Bitcoin به همراه رالی DeFi در حال افزایش است. صرافی بایننس این رمز ارز را بزودی لیست می کند.

Binance، بزرگترین صرافی مبادله ارزهای دیجیتال در جهان از نظر سرمایه گذاری در بازار، توکن دیگری را برای پشتیبانی از DeFi در نظر گرفته است.

مطابق پست وبلاگ این صرافی در تاریخ ۳۱ آگوست، (Wrapped Bitcoin (WBTC، یک توکن جدید ERC-20 که به قیمت بیت کوین (BTC) وصل می شود، اکنون قابل معامله است.

همانطور که رسما اعلام شد، کاربران Binance اکنون می توانند خرید WBTC را آغاز کرده و یا در ازای Bitcoin و Ether معامله کنند.

Wrapped Bitcoin که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، یک توکن اتریوم است که نشان دهنده بیت کوین است و یک WBTC برابر با یک BTC است. WBTC به تازگی به بازیکنان بزرگ DeFi مانند BitGo ،Ren ،Dharma ،Kyber Network ، Compound ،MakerDAO و کل پروتکل اضافه شده است. این توکن برای ایجاد نقدینگی بیشتر به شبکه اتریوم با بیت کوین و همچنین اجرای آن در صنعت DeFi طراحی شده است.

به عنوان بخشی از عملکرد WBTC در DeFi، این توکن به دارندگان بیت کوین اجازه می دهد BTC را نگه دارند و ضمن استفاده از برنامه های DeFi مانند Compound ، وام یا قرض گرفتن پول استفاده کنند.

با مخالفت با امور مالی سنتی، تأمین مالی غیرمتمرکز یا DeFi، یک سیستم پولی کاملا جدید را که بر روی بلاک چین های برتر عمومی ساخته شده است، پیش بینی می کند. از آنجا که پلتفرم های DeFi، وام گیرندگان و وام دهندگان را مستقیما با هم در ارتباط می سازد و دارایی های دیجیتال را قادر می سازد تا به عنوان وثیقه مورد استفاده قرار گیرند، DeFi امکان استفاده از وام غیر متمرکز را به عنوان هدف اصلی خود فراهم می کند.

به گزارش Cointelegraph, صنعت DeFi در سال ۲۰۲۰ به طور فزاینده ای در حال رشد است و ارزش کل آن در بازار در ۳۰ آگوست به ۹ میلیارد دلار رسیده است. Uniswap، پرکاربردترین مبادله غیر متمرکز در اتریوم، از نظر حجم روزانه از صرافی بزرگ Coinbase پیشی گرفت.

از آنجا که DeFi همچنان به طرز چشمگیری در حال رشد است، تقاضا برای WBTC نیز رو به افزایش است و تا اواسط ماه آگوست ۲۷۴ میلیون دلار در گردش قرار دارد.

Binance امسال فعالانه از بازار DeFi استقبال کرده است. در آگوست سال ۲۰۲۰، بایننس DeFi را با مشارکت بازیگران بزرگی در صنعت مانند Compound Finance و Kava Labs شروع کرد. در ماه آوریل، Binance یک توکن جدید DeFi به نام (Ontology (ONT را فهرست کرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا