ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

استفاده یک شرکت بیمه درمانی در سوئیس از ارزهای دیجیتال برای دریافت و پرداخت

شرکت بزرگ بیمه درمانی سوئیس اکنون پرداخت های رمزنگاری شده را قبول می کند. بیمه شدگان می توانند از طریق Bitcoin Suisse یا Bitcoin یا Ether هزینه های مربوطه را پرداخت کنند.

طبق اعلامیه ۳۱ آگوست، بیمه سلامت Atupri با شرکت خدمات مالی مبتنی بر رمزارز Bitcoin Suisse اعلام همکاری کرد. بر اساس این قرارداد ۲۰۰٫۰۰۰ بیمه گزار می توانند پرداخت های خود را با استفاده از بیت کوین یا اتریوم انجام دهند. شرکت Atupri، که در برن مستقر است، هیچ دارایی دیجیتال در اختیار نخواهد داشت، بلکه فقط پول نقدی که توسط شرکت Bitcoin Suisse و از طریق تبدیل ارزهای دیجیتال به پول فیات به دست آمده را دریافت خواهد کرد. شرکت بیمه, با فروش سالانه حدود ۸۸۷ میلیون دلار از سال ۲۰۱۹, مشتریانی را خواهد داشت که برای هرگونه هزینه مربوط به استخراج را پرداخت می کنند.

کارولین ملی، رئیس بازاریابی و فروش در Atupri، گفت:

ما به عنوان پیشگامان دیجیتال در بخش مراقبت های بهداشتی، روندهای اجتماعی را پیش بینی می کنیم و راه حل های بیمه با چشم انداز طولانی مدت را ارائه می دهیم. فناوری بلاک چین و استفاده از ارزهای رمزپایه اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند.

Bitcoin Suisse بیش از ۱ میلیارد دلار دارایی را در اختیار دارد و مدتی است که با بخش های مختلف مالی در حال همکاری می‌باشد. در ماه می، این کمپانی ارزدیجیتال تزوس (XTZ) را تحت حمایت خود قرار داد و طلا، نقره و پلاتین را برای معامله در پلتفرم خود در نظر گرفت. همچنین گفته می شود که این شرکت قصد دارد سال آینده یک توکن امنیتی ارائه دهد و دارایی های خود را تا سال ۲۰۲۲ در بورس سهام فهرست کند.

ساکنان سوئیس اغلب در خط مقدم استفاده از ارزهای دیجیتال هستند. منطقه‌ای در شهر زوگ تحت عنوان Crypto Valley وجود دارد که در آن کمپانی‌ها و حتی سیستم حمل‌و‌نقل عمومی ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت قبول دارند. شهرداری زرمات سوئیس نیز اخیرا با همکاری Bitcoin Suisse قرارداد پرداخت مالیات بر اساس بیت کوین را ارائه داده است.

منبع: Cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا