ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ماینرهای Ethereum فقط در یک ساعت ۵۰۰,۰۰۰ دلار درآمد داشتند!

ماینرهای Ethereum در یک ساعت رکورد سود بیش از ۵۰۰,۰۰۰ دلار از کارمزد معاملات را شکستند و توانستد درآمد بالایی داشته باشند.
با ادامه رشد بلاک چین، جامعه رمزارزها نسبت به افزایش بیش از حد کارمزدها ابراز نگرانی کرده است. افزایش کارمزدهای گس در هر بلوک همچنین می تواند منجر به غیرقابل استفاده شدن شبکه شود.

بر اساس داده های پلتفرم تحلیل ارزهای دیجیتال Glassnode، استخراج کنندگان در بلاک چین Ethereum با کسب نیم میلیون دلار کارمزد معامله فقط در مدت یک ساعت، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده اند.

در حالی که درآمد ثبت شده بدون شک دستاورد خوبی برای ماینرها است، جامعه اتریوم مدتی است که درباره افزایش بیش از حد و سریع کارمزدهای معاملات ابراز نگرانی کرده است. همانطور که دیکریپت گزارش داد، طرفداران و رقبای Ethereum تصدیق می کنند که کارمزدها رفته رفته از کنترل خارج می شوند اما راه حل روشنی وجود ندارد.

اریک وورهیس، مدیر عامل ShapeShift، در توییتر خود نوشت:

پیش بینی می شود هزینه های گس اتریوم، DeFi را برای کاربران عادی خراب می کند (تا زمانی که اتریوم ۲.۰ طی ۱ یا ۲ سال آینده وارد بازار شود).

وی افزود که این امر ممکن است توسعه دهندگان را وادار به شروع کار بر روی سایر پلتفرم های سازگار کند.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، مسئله کارمزدهای بالا را در توییتر امروز خود تأیید کرد. او اما بار دیگر موضع خود را مبنی بر اینکه کاربران اتریوم باید از فناوری لایه دو برای حل این مسئله استفاده کنند، تأکید کرد.

پاسخ من به کسانی که از کارمزدهای بالای تراکنش صحبت می کنند این است که بیشتر افراد باید مستقیما از طریق zksync / loopring / OMG پرداخت ها را قبول کنند. .

در اواسط ماه ژوئیه، Decrypt گزارش داد که شبکه Ethereum از بالاترین نرخ گس ثبت شده به مقدار روزانه ۷۴ میلیارد استفاده کرده است. از آن زمان تاکنون، این رقم در ۳۱ آگوست به ۷۹ میلیارد گس رسیده است و به گفته اترسکان، این روند همچنان رو به افزایش است.

در حالی که ارزش کل کارمزدهای تراکنش محدودیت هایی دارد که می تواند در یک بلوک در بلاکچین گنجانده شود، ماینرهای Ethereum مرتبا آنها را افزایش می دهند. در ماه ژوئن، آنها این محدوده را از ۱۰ میلیون به ۱۲.۵ میلیون افزایش دادند، جایی که در حال حاضر وجود دارد.

اما گسترش ظرفیت بلاکچین اتریوم عوارض جانبی ناخواسته ای هم داشته است. این مسئله باعث می شود که این بلاکچین با سرعت بسیار بیشتری تورم کند. Glassnode خاطرنشان کرد که بلاکچین Ethereum اکنون با سرعت ۲۶۰ مگابایت در روز در حال رشد است.

از ابتدای سال تا به امروز این پلتفرم ۲ برابر افزایش یافته است که ۴۰ درصد بالاتر از نرخ رشد فعلی بلاکچین بیت کوین (۱۸۶ مگابایت در روز) است.

اکنون جایگاه اتریوم به گونه ای است که ممکن است هر اتفاقی در آن بیافتد اما سوال اینجاست که آیا این وضعیت پایدار است؟

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا