ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ارزش سهام اپل نشان می دهد که بازار رمز ارزها هنوز چقدر کوچک است!

ارزش بازار سهام اپل نشان می دهد که بازار رمز ارزها هنوز چقدر کوچک است. در حالی که فضای رمزنگاری در طی دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است، کلاس دارایی ها هنوز ارزش کمی در مقایسه با بازارهای اصلی دارند، به ویژه هنگامی که در برابر غول هایی مانند اپل قرار بگیرند.

سهام اپل (AAPL) دارای سرعتی حیرت انگیز ۲ تریلیون دلاری در بازار است و کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال مطابق  داده های آماری CoinMarketCap، در زمان نوشتن این مطلب، رقمی بالغ بر ۳۴۲.۸ میلیارد دلار است.

صنعت ارزهای دیجیتال بعد از معرفی یک مفهوم جدید در سال ۲۰۰۸, با نام وایت پیپر بیت کوین، شروع به کار کرده و میزبان میلیاردها دلار سرمایه شد. قیمت بیت کوین از کمتر از ۱ دلار به ازای هر کوین، تا بیست هزار دلار در بالاترین حد خود، رشد کرد و در حال  حاضر ارزش بازار این کوین در حدود ۱۹۴ میلیارد دلار است.

با تمام اینها, ارزش کل صنعت رمزارزها هنوز هم به اندازه کسری از کل سهام اپل است و فاصله زیادی تا رسیدن به آن دارد. این به این معنی است که حتی اگر کل بازار بلاک چین با سرعتی خیره کننده رشد کرده و سه برابر هم شود, باز هم تا رسیدن به ارزش سهام اپل فاصله دارد و پایین تر از آن قرار می گیرد.

بر اساس داده های TradingView, اپل, این شرکت فناوری معروف به محرک انقلاب تلفن های هوشمند، در حال حاضر بیشترین ارزش بازار را در بازار سهام ایالات متحده در اختیار دارد. CNBC در مطلبی در تاریخ ۱۹ آگوست درباره اپل گفت:

این اولین شرکت آمریکایی است که به صورت عمومی معامله می شود و به ارزش بازار ۲ تریلیون دلار رسیده است.

از زمان انتشار، ارزش بیت کوین با ارزش خالص دارایی های جف بزوس, مالک آمازون, برابر شده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا