ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سفر امن در دوران کرونا با اپلیکیشنی مبتنی بر بلاکچین

برنامه ای مبتنی بر بلاکچین که باعث تسهیل سفر در دوران همه گیری کرونا می شود، راه اندازی شد. این برنامه با نام ICC AOKpass به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت کرونا خود را فورا تأیید کنند. Dorjee Sun، مدیر عامل شرکت بلاک چین پرلین، به مجله CIR گفت:

ICC AOKpass از یک استاندارد جهانی مشترک استفاده می کند که امروزه می تواند در هر نقطه از جهان مستقر شود و مورد استفاده قرار گیرد. این می تواند با قوانین هر کشور خاص سازگار باشد و به کاربران اجازه می دهد فورا وضعیت ابتلا خود به این ویروس را بررسی کنند.

ICC AOKpass توسط چند شرکت از جمله شرکت Energy Drilling و International SOS مستقر در سنگاپور مورد آزمایش قرار گرفت. این شرکت ها چند تن از کارکنان خود را نتخاب کرده اند و بعد از گرفتن تست PCR, نتیجه آن را در اپلیکیشن ذخیره کردند. این نتایج سپس برای مشتری ها ارسال شد و به تسهیل ورود آنها از طریق فرودگاه تایلند کمک کرد.

جولیانا گیم، مدیر عامل International SOS سنگاپور، گفت که تجربه موفقیت آمیز ICC AOKpass برای همگان مشخص می کند که چگونه می توان با استفاده از این برنامه, در دوران کرونا سفری ایمن داشت.

طرح موفق شرکت Energy Drilling در استفاده از ICC AOKpass, دلگرم کننده است چرا که به روند بازگشت کارکنان به محل کار سرعت و ایمنی می بخشد. با گذشت زمان، ما امیدواریم که این برنامه به طور گسترده تری در همه جوامع مورد استفاده قرار گیرد.

این همه گیری باعث شد تا شرکت های بلاکچین به فکر ارائه راهکار برای ایمن سازی سفر و رفت و آمد در این دوران بیفتند و به مقامات در اجرای هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی کمک کنند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا