ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سرمایه گذاری صرافی Bitfinex بر روی LN Markets، پلتفرم مبتنی بر lightning

صرافی ارزهای دیجیتال Bitfinex در LN Markets که یک پلتفرم مشتقات رمزارزها است و بر اساس شبکه lightning بیت کوین ساخته شده، سرمایه گذاری کرده است.

طبق گزارشی از طرف The Block منتشر شده، LN Markets مبلغی نامشخص در دوره قبل از تامین بودجه اصلی و به عنوان سرمایه اولیه، از مشارکت Bitfinex و شرکت های سرمایه گذاری Arcane Crypto و Fulgur Ventures جمع آوری کرده است.

صرافی مشتقات، که برای اولین بار در مارس سال جاری راه اندازی شد، عنوان کرده که قصد دارد از این بودجه استفاده کند تا تجربه معامله بهتری را برای کلاینت های خود فراهم کند.

طبق بیانیه ای که در زمان راه اندازی این پلتفرم منتشر شد، LN Markets به معامله گران امکان دسترسی سریع به بازارهای بیت کوین، margins و سود و زیان را می دهد و در عین حال “ریسک” را به “حداقل” خود می رساند. این پلتفرم از راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ شبکه Lightning به منظور انجام معاملات سریع تر و ارزان تر در شبکه بیت کوین استفاده می کند.

پائولو آردوینو، مدیر Bitfinex، سرمایه گذاری در بازارهای LN را گام مهمی برای این صرافی عنوان کرد.

او گفت:

وقتی به پروژه ای مانند LN Markets نگاه می کنیم، مجموعه ای منسجم از فن آوری های مختلف را می بینیم که دوستشان داریم. بنابراین تامین بودجه و مشارکت در چنین فعالیت ابتکاری ای برای ما مهم است.

منبع: cryptoglobe

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا