ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Chef Nomi تمام سرمایه ۱۴ میلیون دلاری را به SushiSwap برگردانده است

Chef Nomi تمام ۱۴ میلیون دلار را به SushiSwap برگردانده است. این خبری بود که تیتر یک سایت های خبرگزاری ارزهای دیجیتال شده است. در یک اتفاق شگفت آور، رئیس سابق SushiSwap، که به طور ناشناس در توییتر به عنوان Chef Nomi شناخته می شود، به دلیل اشتباهات خود عذرخواهی کرده و ۱۴ میلیون دلار به صندوق توسعه پروژه بازگرداند.

در تاریخ ۶ سپتامبر، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه Nomi به مدیر عامل صرافی FTX، سام بانکمن-فرید، کنترل پروژه SushiSwap را واگذار کرده ولی قبل از آن حدود ۱۳ میلیون دلار سرمایه خود را از این پروژه خارج کرده است. وجوهی که Nomi به تنهایی کنترل می کرد از محل یک صندوق توسعه دهنده ۲۷ میلیون دلاری بود که قصد داشت این پروژه نوپا را تأمین کند.

در پاسخ به اقدامات Nomi، بانکمن فرید به Cointelegraph گفت:

من بسیار خوشحالم که Nomi اتریوم را برگرداند؛ این کار درستی بود. ما نباید کاری را که او انجام داد فراموش کنیم، اما همچنین نباید فراموش کنیم که در نهایت او کار درست را انجام داد.

Nomi سرمایه را برگرداند و از جامعه به طور کلی و همچنین از چندین نفر عذرخواهی کرد. او در توییتی از صرافی بایننس، Sorawit Suriyakarn و همچنین مدیرعامل پروتکل Band  عذرخواهی کرده و افزود:

متاسفم که ممکن است برای شما دردسر ایجاد کنم. به خاطر خیره سری هایم مرا ببخشید. شما سازندگان بسیار خوبی هستید.

Nomi به Bankman-Fried گفت:

از کمک شما برای بازگرداندن SushiSwap پس از آن که من تقریبا آن را نابود کردم متشکرم.

او همچنین از Adam Cochran یکی از شرکای Cinneamhain Ventures که به طور علنی نگرانی های زیادی در مورد پروژه سوشی ابراز کرده بود عذرخواهی کرد.

Nomi همچنین گفت:

من ۱۴ میلیون دلار ETH را به خزانه برگردانده ام و اجازه می دهم که جامعه درباره حق و حقوق من به عنوان سازنده اصلی SushiSwap تصمیم بگیرد. آنها می توانند درباره نوع ارز (ETH / SUSHI / و غیره) و یا  با هر برنامه ای برای مسدودسازی سرمایه تصمیم گیری کنند.

رهبر سابق سوشی همچنین گفت که مایل است در پشت صحنه به کمک به توسعه فن آوری پروژه ادامه دهد. اینکه جامعه این پیشنهاد را بپذیرد یا نه, باید منتظر ماند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا