ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

OG با شرکت فناوری بازی مبتنی بر بلاکچین شریک است

OG با شرکت فناوری بازی مبتنی بر بلاکچین شریک است. با دیدن بلاکچین بیشتر در بازی تعجب نکنید. سازمان Esports OG با یک شرکت فناوری بازی مبتنی بر بلاکچین به نام DMScript همکاری کرده است.

طبق گزارش The Esports Observer، تیم ورزشی OG، محصولات DMScript را تبلیغ خواهد کرد به این صورت که با پوشیدن لباسی که نشان شرکت را دارد، در هنگام شرکت در مسابقات ورزشی الکترونیکی که در سراسر جهان برگزار می شود، یادآور این شرکت خواهد بود.

همکاری با OG همچنین به DMScript امکان می دهد تا دانش بیشتری در مورد نیازهای صنعت esports داشته و به DMScript کمک کند تا ایده های جدید، راه حل های با ارزش بالا و محصولاتی را که کیفیت زندگی بازیکنان را بهبود می بخشد، توسعه دهد.

از طرف دیگر، این مشارکت با بهره گیری از راه حل های فنی ارائه شده توسط DMScript به OG کمک خواهد کرد تا به رشد خود ادامه دهد.

طبق گفته OG Co-Owner و CRO Xavier Oswald، مشارکت با DMScript آخرین مورد نخواهد بود و آنها قصد دارند سال آینده همکاری بیشتری با شرکت های فناوری داشته باشند.

گزارش شده است که OG در حال حاضر با SteelSeries و Secretlab همکاری دارد و با Red Bull معامله کرده است که به موجب آن مارک Red Bull در آرم OG گنجانده شده است.

در چند سال گذشته با توجه به بررسی بیشتر شرکت ها در مورد مزایای استفاده از بلاکچین، ارتباطات نزدیک تری در رابطه با Esports و بلاکچین ایجاد شده است. ماهیت این مشارکت ها متفاوت است. پلتفرم جریان esports با استفاده از رمزنگاری Theta با پروتکل Ludena کره جنوبی همکاری کرد تا به بازیکنان برای پخش محتوا پاداش دهد. حتی مسابقات esports با پشتیبانیرمزارزها نیز وجود دارد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا