ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سوئیس برای تشویق شرکت های جدید بلاکچین، کارگروه ویژه تشکیل داده است

گروه بلاکچین سوئیس برای تشویق شرکت های جدید بلاکچین تشکیل شده است. این گروه همچنین می خواهد تحقیقات و مطالعات آکادمیک بیشتری در مورد این فناوری انجام شود. گروه جدیدی که به دنبال ارتقا تحقیقات و حمایت از شرکت های بلاکچین است تشکیل شده است.

انجمن فناوری های بلاکچین تیچینو با مشارکت دانشگاه سوئیس جنوبی، همچنین با نام Università della Svizzera Italiana (USI، و دانشگاه علوم کاربردی و هنر جنوب سوئیس (SUPSI) راه اندازی شد.

هدف این گروه حمایت از تحقیقات و شرکت های بخش بلاکچین و ترویج مطالعات آکادمیک این فناوری است.

دیگر اعضای موسس Bitcoin.com ،Copernicus Holdings ،Eligma ،Euronovate ،Eventboost ،Pangea Blockchain Fund ،Poseidon Grou ، بنیاد Quadrans ،StrongBlock.io ،Superflat و کنسرسیوم بلاکچین سوئیس هستند.

بلاکچین امروز یک فناوری بسیار مورد بحث است. اغلب گفته می شود مانند ظهور اینترنت، این فناوری می تواند بسیاری از موارد را با تأثیر مستقیم بر روی بخش های مختلف از طریق بهبود در زنجیره های تأمین، سیستم های مالی و پرداخت، مشاغل اسناد رسمی، فرایندهای تجاری و دولت ها تغییر دهد. این فرایندها زمان بر است و نیاز به تحقیق، مهارت های جدید، آموزش، سرمایه گذاری، آزمایش و تغییر ذهنیت دارد.

این گروه افزود که علاقه روزافزون به بلاکچین باعث شده است که دانشگاه ها و شرکت های خصوصی به فکر ایجاد مرکز رشد این فناوری و تشویق شرکت های جدید متمرکز بر بلاکچین و ایجاد مشاغل جدید باشند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا