ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بنیانگذار Yearn Finance خود را به عنوان نماینده Uniswap معرفی کرد

آندره کرونژ (Andre Cronje)، بنیانگذار Yearn Finance، خود را به عنوان نماینده Uniswap معرفی کرده و امیدوار است بتواند بر حاکمیت پروتکل تأثیر بگذارد.

در توییتی کرونژ گفت که اگر نماینده خود شود، ابزاری را برای تسهیل تفویض اختیار، رأی گیری خارج از زنجیره و اجرای همزمان ایجاد خواهد کرد.

او اضافه کرد:

در این مرحله، من فکر نمی کنم که باید برای ایجاد انگیزه در استخرهای نقدینگی عجله کرد (این می تواند مورد سو استفاده قرار گیرد). من معتقدم که ما فرصتی برای ارزیابی مجدد توکنومی و توزیع داریم. ما می توانیم به DAI یا sUSD در رسیدن به هدف کمک کنیم. ما می توانیم برای توسعه بیشتر از آنها پشتیبانی کنیم.

Uniswap اعلام کرد که می خواهد مجموعه ای متنوع و باکیفیت از نمایندگان پروتکل را بیاورد که در مورد مسائل حاکمیت پروتکل و توکن آن UNI بحث و تبادل نظر کنند. طبق اظهارات شبکه، این ساختار حاکمیتی به دارندگان UNI اجازه می دهد تا مسئولیت اطمینان از مطابقت پروتکل با استانداردهای انطباق را داشته باشند. رهبری Uniswap قبلا قول داده بود که آنها در حاکمیت پروتکل شرکت نخواهند کرد.

به محض این که Cronje قصد خود را به عنوان نماینده Uniswap اعلام کرد، طرفداران پرسیدند که آیا قصد او از استخر YFI-ETH، شرکت در مجموعه نقدینگی UNI است یا نه. او گفت:

در این زمان، نه، این امر باعث جذب دارندگان YFI به جای استفاده از نقدینگی برای هدف مورد نظر خود (مانند حاکمیت) می شود. من معتقدم ارزش افزوده بهتری وجود دارد که می تواند برای کل اکوسیستم با استفاده از مشوق های UNI در پیشنهادهای دیگر انجام شود. برای افزودن این موارد، مشوق های دیگری نیز در بازار وجود دارد که می تواند به اکوسیستم کلی کمک بهتری کند. به عنوان مثال استخر DAI: sUSD می تواند به هدف های DAI و sUSD کمک کند. صرفا تشویق نقدینگی مبلغ مثبتی نیست، همچنین به راحتی می توان از آن به عنوان نقدینگی “خروج” استفاده کرد.

قبلا Cronje نسبت به وضعیت DeFi بی اعتنایی نشان داده بود زیرا Yearn از انتشار توکن حکمرانی برای پلتفرم وام غیرمتمرکز خود اجتناب ورزید.

ظرف سه ساعت از انتشار Uniswap UNI در حدود ۱۳۰۰۰ کاربر Uniswap بلافاصله درخواست ۴۰۰ UNI رایگان خود را دادند. Binance و OKEx هر دو UNI را لیست کرده اند و این توکن به عنوان یکی از ۲۰ توکن برتر DeFi ظاهر شده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا