ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قیمت توکن MEME پس از قرار گرفتن در فهرست Poloniex دو برابر شد

دارایی رمزنگاری MEME پس از قرار گرفتن در فهرست Poloniex، به بالاترین قیمت جدید خود یعنی ۱۷۷۵ دلار رسیده است. توکن MEME، که یک پروژه مبتنی بر جامعه با الهام از طعنه توسعه دهنده ConsenSys از حباب yield farming است، در ۲۴ ساعته گذشته تقریبا ۱۰۰٪ سود کسب کرده و رشد خیره کننده ای را به ثبت رسانده است و پس از درج در Poloniex، به بالاترین قیمت خود یعنی ۱،۷۷۵ رسید.

از ابتدای ماه سپتامبر، MEME بیش از ۹۰۰ درصد رشد قیمت داشته است، علیرغم اینکه هواداران آن پروژه را از طریق شعار “MEME خریداری نکنید” برای این توکن تبلیغ می کنند. MEME در حال حاضر با ارزش بازار ۴۸ میلیون دلار در رتبه ۲۵۴ در دنیای دارایی های دیجیتال قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته توکن MEME بیش از ۱۷ میلیون دلار تغییر ارزش داد.

MEME/USD: CoinGecko

رشد عجیب و تا حدی غیرممکن این پروژه زمانی آغاز شد که مدیر محصول ConsenSys ‘DeFi، جوردن لیال، تبلیغات ساختگی را برای یک پروتکل yield farming با نام “The Degenerator” ساخت.

در طی چند ساعت پس از ارسال این پست در سراسر کریپتو توییتر، شخصی ERC-20 را به همین نام ایجاد کرده و آن را در Uniswap با نام “MEME” لیست کرد. در عرض ۳۰ دقیقه از ایجاد این توکن، عرضه ۲۸،۰۰۰ واحد از آن از طریق airdrop به تعداد ۲۵۰ نفر برای کاربران تلگرام توزیع شد.

این پروژه در حال حاضر شامل یک “پروتکل آزمایشی” است که برخی از جذاب ترین نوآوری ها را در DeFi با ارائه پاداش برای yield farming در قالب مجموعه های توکن غیرقابل تعویض الهام گرفته از MEME، ایجاد می کند

Poloniex پس از Uniswap ،Balancer ،۱inch ،Hoo ،Mooniswap ششمین صرافی ای است که این توکن را لیست کرده است، در حالی که بیش از ۷۲٪ معامله ها در Uniswap انجام می شود.

در پاسخ به صعود خیلی سریع MEME، بنیانگذار EthHub، آنتونی ساسانو (‘sassal0x’) فاش کرد که او یکی از اصلی ترین دریافت کنندگان airdrop است که در روز اول توکن های خود را فروخته است زیرا فکر می کرد این فقط یک توکن بی ارزش و بدون استفاده است. اگر او هودل می کرد، ارزش سهام امروز او تقریبا ۶۰۰,۰۰۰ دلار بود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا