ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مدیرعامل MicroStrategy می تواند ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین را در روز شنبه نقد کند

مایکل سایلور، گفته است که همه ۴۰۰ میلیون دلار سهام بیت کوین شرکت MicroStrategy می تواند در هر زمان نقد شود.

در مصاحبه ای در ۲۲ سپتامبر، Saylor به بلومبرگ گفت که اگرچه نوسان در واقع دلیلی برای فروش نیست، اما در صورت افزایش بازده دارایی جایگزین، از فروش ۳۸,۲۵۰ بیت کوین این شرکت در یک لحظه دریغ نخواهد کرد.

اگرچه MicroStrategy بیت کوین را در یک سری برنامه ریزی دقیق از ۷۸,۳۳۸ معاملات خارج از زنجیره جداگانه خریداری کرد، مدیر عامل شرکت گفت نقد کردن آنها بسیار ساده تر است.

سیلور گفت:

ما می توانیم آن را در هر روز هفته، هر ساعت از روز از بین ببریم. اگر لازم بود ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین را نقد کنم، معتقدم که می توانم این کار را حتی در روز شنبه انجام دهم.

با این حال، هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم Saylor قصد دارد بیت کوین تازه خریداری شده این شرکت را به زودی بفروشد، به ویژه با برآورد مدیر عامل شرکت که تورم دارایی به اصطلاح بیش از ۲۰ درصد در سال افزایش می یابد و قدرت خرید را از بین می برد. وی گفت:

ما کاملا مطمئن هستیم که داشتن بیت کوین به نسبت پول نقد خطر کمتر و به نسبت طلا ریسک کمتری دارد.

MicroStrategy در تاریخ ۱۱ آگوست اعلام کرد که ۲۱,۴۵۴ بیت کوین را به قیمت ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کرده و ارز رمزپایه را به عنوان دارایی ذخیره اصلی خود در نظر گرفته است. پس از سرمایه گذاری اولیه، این شرکت ۱۶،۷۹۶ بیت کوین اضافی به قیمت ۱۷۵ میلیون دلار خریداری کرد.

ارزش کل دارایی آن اکنون با سقوط ۶ درصدی این دارایی رمزنگاری شده در حدود ۴۰۱.۵ میلیون دلار ارزیابی شده است، به این معنی که پس از شش هفته بازده منفی ۳.۲٪ داشته است. با این حال، بیت کوین به طور کلی در سال ۲۰۲۰ در حال رشد است، از ۷،۰۰۰ دلار در ژانویه تا آزمایش مقاومت ۱۱،۰۰۰ دلاری در سپتامبر.

اگرچه Saylor در ابتدا ادعا می کرد که روزهای طلایی بیت کوین در سال ۲۰۱۳ بوده است، اما با این حال از آن زمان به عنوان یک مدافع اصلی این رمزارز شناخته شده است و حتی در توییتی در ۲۰ سپتامبر ظاهرا از یک ذهنیت حداکثری بیت کوین استقبال کرده و BTC را یکی از معدود “شبکه های دارایی رمزنگاری” خوانده است.

مدیر عامل شرکت به بلومبرگ گفت:

ما کاملا مطمئن هستیم که بیت کوین نسبت به نگه داشتن پول نقد، کم خطرتر و از داشتن طلا، ریسک پذیر است.

وی پیش بینی کرد که شرکت های دیگر احتمالا ظرف شش ماه آینده در بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا