ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بزرگترین انقضا آپشن های Ethereum در روز جمعه و احتمال افزایش نوسانات قیمت

نوسان قیمت Ethereum احتمالا این هفته همزمان با بزرگترین انقضا آپشن های ETH در روز جمعه افزایش می یابد. قرارداد آپشن های این رمزارز به ارزش ۴۱۵ میلیون دلار در ۲۵ سپتامبر در Deribit به پایان می رسد و ممکن است حجم زیادی از سود باز، نوسان قیمت را افزایش می دهد. با قیمت های فعلی، بیشتر معامله گران آپشن ها ضرر می کنند.

Deribit در زمینه قراردادهای آپشن در بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۷۵ و ۹۲ درصد از سهم بازار را دارد.

منبع: Skew

با قیمت های فعلی، انتظار می رود خریداران آپشن های Deribit ضرر کنند. بسیاری از قراردادهای call که با قیمت ۳۴۰ دلار خریداری شده اند، در پایان انقضا بی ارزش خواهند شد.

به خریداران این قراردادها حق (اما نه الزام) این را دارند که در یک تاریخ مشخص در آینده این دارایی را بفروشند. این حقوق با پرداخت یک بار هزینه مازاد برای هر قرارداد خریداری می شود. بازدهی فقط در صورتی است که سود بیشتر از هزینه مازاد باشد.

در ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰، اگر قیمت Ethereum به ۶۰ دلار سقوط کند، معامله گرانی که آپشن های put را دارند می توانند بعد از افزایش قیمت ها، کوین های خود را بفروشند و سود خوبی کسب کنند. به همین ترتیب، ETH با قیمت ۶۰۰ دلار به کسانی که دارای آپشن های call هستند پاداش می دهد و به دارندگان قرارداد اجازه می دهد کوین ها را با قیمت پایین تر از قرارداد خریداری کنند. با این حال، اگر ETH روی ۳۴۰ دلار باقی بماند، هم برای خریداران call و هم برای خریداران ها ضرر دارد و هم برای خریداران put. با این حال، فروشندگان این آپشن ها در نهایت از طریق پرداخت هزینه مازاد سود کسب می کنند.

منبع: توییتر

نسبت ۴۸ درصدی put/call نشان می دهد که بازار آپشن ها در حال حاضر با حجم بالایی از آپشن های call نامشخص تسویه نشده با قیمت بین ۴۰۰ تا ۵۶۰ دلار دارد و صعودی است. قراردادهای آپشن اغلب برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض spot یا ماینینگ خریداری می شوند. از این رو، مالباختگان در بازار آپشن ها به دنبال تغییر معاملات آتی خود یا قرار گرفتن در معرض spot بر اساس اتفاقات روز جمعه ۲۵ سپتامبر و پس از آن هستند.

نوسانات روزانه سه ماهه اتریوم ۴.۴٪، با میانگین ​​۶٪ در چهار سال گذشته است. در حالی که از سال ۲۰۱۹ روند نزولی به خود گرفته است، اما وضعیت نامشخص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و رونق DeFi در حال تغییر انتظارات است.

منبع: cryptobriefing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا