ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

به گفته بلومبرگ، قیمت بیت کوین باید بیشتر از ارزش کنونی آن باشد

به گفته تحلیلگران بیت کوین در بلومبرگ، قیمت این رمزارز با توجه به رشد در هش ریت و آدرس های فعال، باید نزدیک به ۱۵,۰۰۰ دلار باشد.

یکی از تحلیلگران ارزهای رمزنگاری شده در بلومبرگ معتقد است که قیمت بیت کوین بسیار پایین تر از قیمتی است که باید باشد. طبق مقاله منتشر شده توسط آژانس خبری، این شرکت می گوید که یک شاخص موجود نشان می دهد که قیمت بیت کوین باید بسیار بیشتر از قیمت بکنونی باشد.

این امر به گفته مایک مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ، که معتقد است بیت کوین در حال حاضر باید به دنبال ۱۵,۰۰۰ دلار دلار باشد، نه ۱۰,۳۰۰ دلار. این اظهارنظر به دلیل افزایش اخیر هش ریت بیت کوین و دستیابی به رکورد جدید و افزایش میانگین ماهانه تعداد معامله‌کنندگان است. وی گفت:

نرخ هش بیت کوین همچنان در حال افزایش است و اخیرا به بالاترین حد رسیده است. همچنین آدرس های استفاده شده در حال پیشرفت هستند. معیار اصلی برای پذیرش، میانگین ۳۰ روزه آدرس های بیت کوین است که نزدیک به ۱۵,۰۰۰ دلار است که از سال ۲۰۱۷ بر اساس مقیاس خودکار اندازه گیری می شود.

حتی در طی افت های اخیر ارزش بیت کوین، مک گلون معتقد است که آینده توکن در زمینه اهداف تجاری و سرمایه گذاری امیدوار کننده است. وی اظهار داشت که به نظر می رسد بیت کوین رهبر فعلی و آتی پول در جهان است (و احتمالا برای مدتی باقی بماند).  او گفت که این یک عنصر اصلی در تغییر الگو به سمت پول دیجیتال و ذخیره ارزش خواهد بود. این در حالی است که وی اذعان می کند که ممکن است قیمت بیت کوین کاهش یابد، اما با توجه به دو عامل اساسی هش ریت و آدرس‌های فعال، بعید به نظر می رسد این یک مسئله طولانی مدت باشد:

نمودار ما معیارهای اصلی زنجیره ای را نشان می دهد که برای ادامه دادن به افزایش قیمت، نرخ هش و آدرس های فعال، باید بیت کوین معکوس شود.

علاوه بر هش ریت و افزایش تعداد آدرس های فعال در صنعت، به نظر می رسد احساس مثبتی در رابطه با بیت کوین وجود دارد. این امر از طرف معامله‌کنندگان و سرمایه گذاران، تحلیل گران بازار و عموم افراد حاضر در عرصه ارزهای دیجیتال است. اگرچه ممکن است تأثیر چشمگیری در قیمت بیت کوین نداشته باشد، اما لازم به ذکر است که به نظر می رسد بازار در شرایط خوبی برای رشد قرار دارد. اگر تحلیل بلومبرگ درست باشد، ما به زودی شاهد بیت کوین با ارزش ۱۵,۰۰۰ دلار خواهیم بود.

منبع: coininsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا