ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc

در این مطلب از فیماچارت قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال آشنا کنیم. ایرانیان  از صرافی hitbtc استقبال بی نظیری کرده اند. چرا که این صرافی با ویژگی های منحصر به فرد خود و نیز امنیت بالای خود به تمامی سرمایه داران حتی سرمایه داران ایرانی علی رغم تحریم نیز امکان سرمایه گذاری داده است تا به این منظور بتوانند دست به سود و سودآوری بزنند.

امروزه به جهت استقبال بی نظیر از ارز دیجیتال صرافی های بسیار زیادی سربرآورده اند تا به این منظور افراد بتوانند در سراسر جهان معاملات ارزی خویش را به صورت دیجیتال صورت دهند.

با توجه به اینکه تریدرهای ایرانی بسیار زیادی نیز هستند که می خواهند از این باب دست به سودآوری بزنند و برای خود کسب درآمد کنند، در ادامه با آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc در خدمت شما خواهیم بود که یکی از ده صرافی برتر دنیاست.
علاوه بر صرافی مذکور، صرافی های بسیار زیاد دیگری وجود دارند که هر کدام به نوبه خود روند خرید و فروش ارز دیجیتال را تسهیل بخشیدند. ولی با توجه به اینکه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc ساده و بی آلایش است؛ در این بخش بنا نهاده ایم تا در این خصوص سخن به میان آوریم تا با آشنایی و آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc راه شما را در ادامه این مسیر پر پیچ و خم هموار سازیم. چه بسا با خرید و فروش و انجام هر گونه معامله ای در این بازار پر نوسان به سودهای هنگفت و شایان توجهی دست یابید. البته متذکر می شویم که بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال همواره دارای ریسک زیادی است.

آشنایی بیشتر با صرافی hitbtc

پیش از آنکه به بحث آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc بپردازیم؛ لازم است که با صرافی hitbtc بیشتر آشنا شویم چرا که غیر از این صرافی، صرافی های دیگری نیز در همین راستا وجود دارند و می توان در آن ها نیز معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال را صورت داد.

بد نیست بدانید که صرافی hitbtc در کشور استونی تأسیس گشته است و فعالیت خویش را در اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی آغاز نموده است و در طی این سال ها توانسته است خود را به یکی از ده صرافی برتر دنیا معرفی کند.

شاید یکی از عمده ترین فاکتورهایی که سبب شده است این صرافی را در زمره بهترین صرافی های معتبر جهان به حساب آوریم، حساب های ناشناس و تسهیل در روند معاملات ارزهای رمزنگاری است که از جمله مزیت های قابل ذکر و شایان توجه این صرافی معتبر در جهان به حساب می آید.

پلتفرم صرفی hitbtc به گونه ای می باشد که نقدشوندگی بسیار بالایی دارد و از نکات قابل توجه این صرافی که در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc خواهید دانست؛ ذکر این مسئله است که صرافی مورد نظر حتی بدون ارسال مدارک در خصوص واریز و برداشت شما ایرادی نمی گیرد ( البته با محدودیت برداشت روزانه ) و می توانید با خیالی راحت خرید و فروش های خود را تا سقف معین که تعیین شده است بدون محدودیت های دردسرساز صورت دهید. در ادامه برای شما این موارد را بیشتر توضیح خواهیم داد.

این صرافی ارز دیجیتال از جمله پیشرفته ترین نوع معاملاتی ارز دیجیتال در دنیا شناخته شده است که از بدو ظهور تا به کنون توانسته است با توانمندی های بی نظیر خود و با بهره گرفتن از افراد متخصص سطح بالا، قابل اعتمادترین، سریع و قدرتمندترین راه حل پلتفرم را در این بازار پرنوسان ارائه سازد.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc

حال که با صرافی hitbtc آشنا شده اید، ممکن است از خود سوال کنید که نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال چگونه است و چطور می توان از این راه به سودآوری نائل آمد؟

برای دست یافتن به این سوال و نیز تمامی سوالات و ابهامات در ذهن شما می توانید با آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc همراه و همسو گردید تا در نهایت به تمامی سوالات شما به صورت کاملا شفاف و واضح دست یابید.

پیش از هر چیز ذکر این مسئله حائز اهمیت است که دست ملت ایران و ایرانی ها با توجه به تحریم هایی که در طی این چند ساله اخیر گریبانگیر آن ها گشته است، در بسیاری از صرافی ها بسته است و نمی توانند در صرافی های معتبر دنیا با توجه به مشکل تحریم سرمایه گذاری کنند و ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند.

بنابراین تمامی کسانی که می خواهند در این زمینه به معاملات مختلف روی آورند، می توانند در صرافی های ایرانی و نیز صرافی های خارجی سرمایه گذاری کنند که با ایران مشکلی ندارند و هنوز کشور ایران را جزء تحریم ها به حساب نیاورده اند.

به همین خاطر است که آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc مطرح شده است. چرا که صرافی مورد نظر تا این لحظه که این مقاله نگاشته می شود ، ایران را جزء تحریم ها به حساب نیاورده است و ایرانی ها هم می توانند به مانند سایر کشورهای دیگر جهان در این صرافی معاملات خود را روزانه صورت بخشند.

مراحل آموزش و شروع به کار در این صرافی :

۱- وارد سایت hitbtc.com شوید و بر روی گزینه sign up کلیک کنید تا مراحل ثبت نام اولیه شما آغاز شود.

۲- ایمیل و پسورد مورد نظر خودتان را وارد کنید و بر روی گزینه Sign up کلیک کنید.

۳- یک ایمیل تایید برای شما ارسال می شود که حاوی یک لینک است. بر روی لینک تایید کلیک کنید تا مجددا صفحه سایت hitbtc باز شود و ایمیل شما تایید گردد.

۴-آنگاه می توانید وارد حساب خودتان شوید و خرید و فروش و ترید ارزهای دیجیتال را در آن انجام دهید. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی هیت بی تی سی می توانید وارد منوی Exchange شوید . محیط کاربری این سایت بسیار ساده است و اگر کمی در آن جستجو کنید به راحتی با تمامی گزینه ها آشنا خواهید شد. با آرزوی موفقیت.

در ادامه برای تکمیل بخش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc به ارائه توضیحاتی کامل در مورد این صرافی خواهیم پرداخت تا بر همگان آشکار گردد که خرید و فروش در این صرافی بسیار ساده و بدون کوچکترین محدودیت و مشکلی است و همین بزرگترین دلیلی گشته است تا ایرانیان زیادی در کنار ملت های مختلف خرید و فروش ارز دیجیتال خود را زیر نظر این صرافی معتبر صورت می دهند.

ویژگی های منحصر به فرد معاملات ارز دیجیتال در صرافی hitbtc

با توجه به شیوع آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc در کشورهای مختلف جهان و به ویژه در ایران در این بخش برآنیم تا با بخشی از ویژگی های منحصر به فرد و شایان توجهی اشاره کنیم که با خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc می توان بدان دست یافت.

بنابراین در صورتی که دوره های مختلف آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc را در کلاس های آموزشی مختلف گذرانده اید، بایستی به خوبی بدانید که این صرافی دربردارنده ویژگی های قابل توجهی است که در ادامه به بخشی از مهمترین آن ها خواهیم پرداخت. این ویژگی های منحصر به فرد عبارتند از:

۱- ایجاد نقدینگی بالای این صرافی

نقدینگی یکی از ویژگی های قابل توجهی است که بسیاری از کسانی که آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc را انتخاب می کنند، عمده ترین دلیل آن ها همین ایجاد نقدینگی بالای این صرافی است که در قیاس با صرافی های دیگر بسیار چشمنواز و منحصر به فرد می باشد.

البته بایستی در این زمینه این نکته را نیز در نظر داشت که هر چند نقدینگی می تواند به عنوان یک عامل بسیار مهمی تلقی گردد ولی با این وجود نباید تنها به این عامل در انتخاب صرافی مورد نظر برای خرید و فروش ارز دیجیتال تکیه کرد و بایستی حتما عوامل مختلفی را در این راستا در نظر داشت تا در نهایت از انتخاب صرافی مورد نظر و معتبر خرسند و موفق سر از آب بیرون آورد.

۲- عدم ایجاد محدودیت زیاد در برداشت و دریافت سرمایه

محدودیت های برداشت در این صرافی عبارتند از :

در صورت عدم وریفای حساب روزانه یک بیت کوین و ماهانه تا ۵ بیت کوین حق برداشت دارید.

در صورت وریفای کردن حساب تا روزانه ۱۰۰ بیت کوین می توانید از حسابتان بردارید.

۳- بهره مندی از سیستم پیشرفته

همانطور که در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc آموخته می شود؛ صرافی hitbtc جزء پیشرفته ترین صرافی های حال روز دنیاست که بستری را برای معامله گران در این بازار فراهم نموده است تا از طیف گسترده ای از ویژگی های قابل توجه آنان بتوانند بهره مند گردند و از امکانات و قابلیت های قابل توجه و شایان ذکر آنان نهایت بهره لازم را به دست آورند.

۴- امنیت بالا

یکی از علل اصرار بر آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc می تواند امنیت بالای این صرافی باشد که در قیاس با سایر صرافی ها در طی این سال ها تلاش و کوشش توانسته است امنیت بالای معاملات را برای تریدرهای خود در اقصاء نقاط این گیتی ثابت کند.

هم اکنون نیز این صرافی مورد اعتماد اکثر تریدرها، دارای تایید هویتی دو مرحله ای است که برای ایمن سازی روند سرمایه های خود از کیف پول سرد یا آفلاین نیز استفاده می کند و از دیگر ویژگی های امنیتی جالب توجه این صرافی می توان به صرافی لیست سفید یا مجاز اشاره کرد که می توانید با بهره مندی از این ویژگی قابل توجه هر آدرس واریزی را که شما به آن اعتماد دارید را می توانید به حساب خود اضافه کنید.

به طور کلی همان طور که در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc به معامله گران و سرمایه داران بازار ارز جهانی شرح داده می شود؛ صرافی مورد نظر از هر گونه امکانی در جهت هک شدن حساب های شما جلوگیری به عمل می آورد تا شما بتوانید با خیالی راحت و آسوده خاطر به معاملات خویش روی آورید.

۵- پاسخگویی سریع و بهره مندی از جدیدترین ویژگی ها

صرافی hitbtc امکانی را برای شما فراهم نموده است تا با پاسخگویی سریع و بهره مندی از ویژگی های جدید بتوانید دست به معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال بزنید و برای خود سودهای قابل توجهی را به جیب بزنید.

۶- کارمزد کم

همان طور که می دانید؛ تمامی صرافی ها یک درصد مشخصی از تریدرها کارمزد دریافت می کنند که این مبلغ کارمزد در صرافی hitbtc نسبت به سایر صرافی های دیگر کمتر و رقابتی است که این ویژگی نیز قابل توجه طیف وسیعی از سرمایه داران قرار گرفته است تا با آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc و آموختن نکات قابل توجه در این راستا بتوانند با خیال راحت معاملات خویش را صورت دهند و به سودآوری های قابل توجهی دست یابند.

حتی می توان غیر از دریافت کارمزد پایین به تخفیف قابل توجهی این صرافی معتبر و مورد اطمینان تریدرها نسبت به سایر صرافی ها اشاره کرد که با تخفیف قابل توجه می توانند سوددهی بهتر و قابل توجه تری را به معامله گران تضمین کنند.

نکات مورد توجه به هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال

در کلاس ها و دوره های مختلف آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc نکات مهم و قابل توجهی را به معامله گران و سرمایه گذاران در این حیطه کاری آموزش می دهند.

در پایان بد نیست که به تعدادی از این نکات برجسته و قابل توجه در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc بپردازیم. این نکات عبارتند از:

۱- صرافی hitbtc از جمله صرافی هایی است که ایرانیان نیز می توانند در آن خرید کنند و از هر گونه خرید در صرافی هایی که اجازه عضویت به ایرانیان نمی دهند، بایستی جلوگیری کرد و در آن صرافی ها حساب باز نکنید.

۲- تمامی سرمایه های خود را در صرافی ها قرار ندهید و تنها بخشی از سرمایه خود را در این صرافی ها به کار ببندید که با وجود احتمال از دست دادن آن، ضربه مهلکی به شما وارد نشود.

۳- هیچ گونه حتی صرافی های مورد اعتماد را به منزله کیف پول خود قرار ندهید و به مدت طولانی سرمایه خود را در ارزهای دیجیتالی قرار ندهید.

۴- با دانش و مهارت خاص و با آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc وارد سرمایه گذاری شوید و بدون آموزش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc دست به هیچ گونه خریدی در این بازار نزنید تا متحمل شکست و ضررهای هنگفتی نشوید.

ذکر تمامی این نکات و نیز نکات تکمیلی دیگر در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc باعث می شود تا یک معامله گر با چشم باز وارد معامله گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا