ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین: رسیدن به بالای ۱۰،۸۲۰ دلار برای خریداران BTC حیاتی است

BTC پس از بازگشت روز شنبه برای فتح مقاومت ۱۰،۸۰۰ دلار دوباره تلاش می کند. طبق تحلیل کارشناسان fxstreet، بیت کوین (BTC / USD) در تلاش است تا این یکشنبه بر روی قیمت قبلی حرکت کند و روند صعودی خود را ادامه دهد، زیرا خریداران بار دیگر سطح ۱۰،۸۰۰ دلار را به چالش می کشند. این رمزارز غالبا در ۱۰،۶۵۰ معامله شده و این حمایت را پیدا کرده است که با بسته شدن کندل در روز شنبه، ارزش ۱۰،۷۰۰ دلار را پس گرفت و خریداران را امیدوار نگه داشت. در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین با سود ناچیز حدود ۱۰،۷۹۵ دلار معامله می شود که تقریبا ۲٪ کاهش هفتگی دارد. ارزش بازار این کوین برتر به ۱۹۹.۶۵ میلیارد دلار افزایش یافته است.

تحلیل تکنیکال

BTC_USD

روز شنبه، خریداران BTC با شکسته شدن الگو نزولی در تایم فریم ۴ ساعته، وارد فاز اصلاح قیمتی صعودی شدند که تا معاملات امروز، یکشنبه، ادامه دارد.

این قیمت در میانگین متحرک های ساده (SMA) به دام افتاده است، در حالیکه تلاش های صعودی ۲۰۰-SMA با شیب بالا به ۱۰،۸۲۰ دلار رسیده است، در سمت نزول نیز تجمیع حمایت از افت قیمت جلوگیری می کند.

این منطقه حمایتی در ۵۰ و ۱۰۰-SMA بین سطح ۱۰۶۵۰ تا ۱۰،۶۷۰ دلار است. در صورت شکست زیر این محدوده، حمایت بعدی با قیمت ۱۰،۶۲۵ دلار (مقاومت صعودی ۲۱-SMA و مقاومت در برابر الگو) می تواند مورد آزمایش قرار گیرد.

اگر حمایت ۱۰،۶۲۵ دلاری از دست برود، فشار فروش شدید می تواند نسبت به سطح ۱۰،۵۰۰ باشد. از طرف دیگر یک شکست پایدار در بالای ۲۰۰-SMA می تواند درها را به سمت آزمایش آستانه ۱۱ هزار باز کند. بعد از این مقاومت، رکورد ۱۹ سپتامبر با قیمت ۱۱،۱۸۰ دلار در رادار خریداران قرار خواهد گرفت.

شاخص مقاومت نسبی (RSI) در حالی که در محدوده صعودی است، به سمت پایین تغییر کرده است و این روند نشان می دهد که گاوها به سختی می توانند صعود را حفظ کنند.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا