فارکساخبار اقتصاد جهان

تجزیه و تحلیل قیمت طلا، سه شنبه ۸ مهر

مطالعات حرکت هفتگی نمودار طلا روند نزولی را نشان داده است. این فلز با سقوط به سطح حمایت کلیدی با قیمت ۱،۸۳۶ دلار مواجه است.

به نظر می رسد طلا روند نزولی اخیر خود را به ۱،۸۳۶ دلار، سطح فیبوناچی ۳۸.۲٪ از ماه مارس تا آگوست، افزایش دهد زیرا شاخص های مهم تکنیکال نیز روند را نزولی نشان می دهد و به نفع فروشنده ها افزایش یافته است.

اندیکاتور MACD، شاخصی که برای سنجش قدرت روند و تغییرات آن استفاده می شود، اکنون در حال ریزش عمیق تر در زیر خط صفر است که نشانه تقویت حرکت رو به پایین است.

اندیکاتور میانگین متحرک ساده ۵ و ۱۰ هفته اینیز همدیگر را رو به پایین قطع کرده و علاوه بر این، هفته گذشته کندل نزولی ماروبوزو نشان می دهد که احساسات نزولی کاملا قوی است.

به همین ترتیب، به نظر می رسد افت برای حمایت از ۱،۸۳۶ دلار باشد. برای خنثی کردن چشم انداز نزولی، نزدیک به بالاترین قیمت در هفته گذشته یعنی ۱،۹۶۶ مورد نیاز است.

در زمان نوشتن این مطلب، طلا در هر روز تا حدود زیادی بدون تغییر و با قیمت ۱،۸۶۰ دلار در هر اونس معامله می شود. هفته گذشته با افزایش سرعت رشد ارزش دلار در سطح ایالات متحده، قیمت ها بیش از ۴ درصد کاهش یافت.

نمودار هفتگی

روند: خرسی

gold

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا