ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بنیانگذار Ripple می گوید: ایالات متحده در حال باختن جنگ تکنولوژی به چین است

رئیس اجرایی Ripple قانون گذاران آمریکایی را به دلیل از دست دادن مسابقه بلاکچین به چین، مورد انتقاد قرار داد.   کریس لارسن، بنیانگذار Ripple، در کنفرانس اجلاس LA Blockchain در ۶ اکتبر سخنرانی کرد و ایالات متحده را به دلیل عقب ماندن در رقابت برای طراحی “نسل بعدی سیستم مالی جهانی” مورد انتقاد قرار داد.

برخی از اشکالاتی که لارسن به آن اشاره کرده، با توجه به مقررات ایالات متحده گسترش یافته است و منجر به این شده است که این شرکت به یک حوزه قضایی دیگر منتقل شود.

لارسن استدلال می کند که ایالات متحده در “جنگ سرد فناوری با چین” با عقب ماندگی مواجه است و اظهار داشت که دولت مرکزی چین در ارائه وضوح قانونگذاری، تخصیص منابع، ایجاد زیرساخت ها و تقویت نوآوری در بلاکچین و سایر فن آوری های نوظهور از قانونگذاران آمریکایی پیشی گرفته است. ، از جمله داده های بزرگ می توان به نظارت و هوش مصنوعی اشاره کرد.

چین تشخیص داده است که این فناوری ها کلید کسانی هستند که قصد دارند سیستم مالی نسل بعدی را کنترل کنند.

بنیانگذار Ripple با تأکید بر اینکه چین از نظر ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) بسیار جلوتر است، بر عدم موفقیت ایالات متحده در پذیرش فناوری دیجیتالی کردن دلار تأکید کرد. لارسن افزود که CBDC به چین اجازه می دهد یوان را در سطح جهانی گسترش دهد و سلطه دلار آمریکا را در بازارهای بین المللی تضعیف کند.

در اوایل این هفته، معاون رئیس بانک مردمی چین، Fan Yi Fei اعلام کرد که بانک مرکزی در حال حاضر بیش از ۱۶۲ میلیون دلار معاملات داخلی را از طریق برنامه آزمایشی ارز دیجیتال، پرداخت الکترونیکی (DCEP)، تسویه کرده است.

لارسن اظهار داشت که تنظیم کنندگان چینی بسیار سازگارتر از همتایان آمریکایی خود هستند و استدلال کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به جای حفظ سیاست های عجیبی که برای جلوگیری از هیجات عرضه اولیه کوین (ICO) در سال ۲۰۱۷ طراحی شده است، باید بداند که بلاکچین یک میدان جنگ مهم در مسابقه فناوری با چین است.

لارسن همچنین در مورد خطرات تسلط چین در استخراج ارزهای رمزپایه هشدار داد و اظهار داشت:

استخراج proof-of-work توسط چین کنترل می شود و ماینرهای چینی تحت کنترل Chinese Community Party هستند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا