ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Cole Garner: چین باعث رشد بیت کوین به بالای ۱۰ هزار دلار خواهد شد

بیت کوین انعطاف پذیری فوق العاده ای در برابر فروشنده هایی نشان می دهد که می خواهند قیمت آن را به زیر ۱۰ هزار دلار برسانند. در این خصوص یکی از تحلیلگران آماری ارائه می دهد که قابل تامل است.

Cole Garner، تحلیلگر حرفه ای بازار فارکس، اوایل روز سه شنبه چندین توییت منتشر کرد تا تفاوت بین حرکت های نزولی بیت کوین و فعالیت شبکه در حال رشد آن را هفته گذشته نشان دهد. بیت کوین در روز پنجشنبه به ۱۰،۴۲۷ دلار رسید. در همان دوره، کل آدرس های فعال آن به بالاتر از ۲۲،۰۰۰ رسیده است که بالاترین سطح در طی دو سال گذشته است.

منبع: Glassnode

آقای گارنر واگرایی موجود در آدرس قیمت را “محرک بازار جدید گاوی” عنوان کرد و نشانه های بیشتری برای اثبات پایداری آن در بلند مدت اضافه کرد. محور اصلی تحلیلگر، منشأ آدرس های جدید بیت کوین بود. او حدس زد که آنها از قلمرو سرشار از معادن ارزهای دیجیتال، یعنی چین، می آیند.

در آستانه بسته شدن سه ماهه سوم، رسانه های چینی یک برنامه هماهنگ را برای طرفداری از BTC در چندین فروشگاه اجرا کردند. دووی وان، شریک بنیانگذار Primitive Crypto، از اولین کسانی بود که متوجه تغییر رویکرد چین نسبت به بیت کوین شد، چرا که آنها صریحا آن را “دارایی YTD با بهترین عملکرد” ​​خواندند. YTD مخفف year-to-date است.

آقای گارنر خاطر نشان کرد که تعداد آدرس های فعال روزانه در بلاکچین بیت کوین پس از پوشش بیت کوین چین در حال افزایش است. این تحلیلگر حدس زد که به نظر می رسد پکن علی رغم سرکوب طولانی مدت بیت کوین، بازار گاوی این رمزارز را داغ تر کند.

وی توضیح داد:

چین بر استخراج BTC تسلط دارد و بدون شک بیش از هر کشور دیگری با اختلاف زیاد BTC را در اختیار دارد. بیت کوین گنجینه ملی چین است. دیر یا زود، به حداکثر رساندن توانایی BTC به یک انگیزه اقتصادی اجتناب ناپذیر تبدیل می شود.

این بیانیه همچنین در حالی منتشر شد که شاخص های تکنیکال افزایش روند انباشت را نشان می دهند. پیشتر شاخص پول هوشمند On-Chain نشان داده بود که هفته گذشته نهنگ های بیشتری در حال خرید بیت کوین بودند. Spotter، یک شرکت تجزیه و تحلیل مستقل TradingShot، ارتباط شاخص را با استفاده از یک فراکتال قدیمی توضیح داد.

منبع: TradingView.com

TradingShot همچنین به احتمال خرید BTC توسط چینی ها اشاره کرد چرا که معاملات قیمت آن به ۱۰ هزار دلار کاهش می یابد.

داده های دو هفته گذشته نشان داد که یک رشد بزرگ در USDT وجود دارد که شروع به ظاهر شدن درست قبل از پوشش بیت کوین چین می کند.

آقای گارنر گفت:

چین در سطح جهانی بر حجم USDT تسلط دارد و Tether بر نقدینگی فیات آنها تسلط دارد و البته، چاپ Tether سالهاست که یک شاخص برجسته موثر است.

منبع: TradingView.com

این تحلیلگر انتظار داشت بازار خرد BTC نقدینگی مداوم را در مرحله بعدی منعکس کند. وی گفت که این ارز رمزنگاری شده “کاملا صعودی” باقی مانده و افزود که تریدرها باید سطح بالاتری را تا کریسمس ببینند.

منبع: bitcoinist

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا