ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بلومبرگ: در سال ۲۰۲۱، تتر بالاتر از اتریوم قرار خواهد گرفت

مایک مک گلون، استراتژیست بلومبرگ می گوید که تتر به عنوان تازه وارددنیای ارزهای دیجیتال می تواند با سرمایه گذاری در بازار در سال ۲۰۲۱ از اتریوم که دومین دارایی رمزنگاری برتر است، پیشی بگیرد.

تتر (USDT) از XRP در سال ۲۰۲۰ پیشی گرفت و پس از بیت کوین و ETH به سومین رمزارز بزرگاز نظر ارزش بازار تبدیل شد. از زمان سقوط بازار در مارس به دلیل ویروس کرونا، این استیبل کوین در حال غالب شدن است و طبق CoinMarketCap، در حال حاضر حدود ۱۵.۷ میلیارد دلار ارزش سرمایه گذاری دارد.

در نسخه جدید Bloomberg Crypto Outlook، مکگلون می گوید که فکر می کند این ارزش بازار به افزایش خود ادامه خواهد داد.

افزایش سریع ارزش بازار استیبل کوین ها نشان می دهد که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) از نظر ما زمان بر هستند. برای متوقف کردن پذیرش فزاینده Tether، باید اتفاق خاصی بیفتد.

این یک پیش بینی بلند پروازانه است. محدودیت بازار اتریوم در حال حاضر حدود ۴۴ میلیارد دلار است که تقریبا سه برابر تتر است.

McGlone خاطرنشان می کند که USDT نشان دهنده آن چیزی است که بسیاری از ارزهای رمزنگاری فقط ادعای آن را می کنند، یعنی یک روش ثابت پرداخت. او همچنین می گوید دارایی ها از سمت حباب رمزنگاری سال ۲۰۱۷ به سمت تتر مهاجرت می کنند.

علاوه بر این، McGlone، استراتژیست کالا پیش بینی می کند بیت کوین در حال شکستن مقاومت کلیدی در ۱۴،۰۰۰ دلار است و او می گوید معیارهای خاصی نشان می دهد که BTC می تواند تا سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰،۰۰۰ دلار برسد.

دیگر تحلیلگران به ارتباط بین رشد بازار تتر و افزایش قیمت BTC اشاره کرده اند.

یک تحلیلگر با نام مستعار مشهور، که در صنعت به Filbfilb معروف است، می گوید که رشد ۱۰.۹ میلیارد دلاری USDT در سال جاری نشان می دهد که معامله گران در حالی که آماده خرید BTC هستند، سرمایه خود را در استیبل کوین دلار ذخیره می کنند.

منبع: dailyhodl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا