ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

بیت کوین با قیمت ۱۴ هزار دلار اصلاح می شود: روند همچنان صعودی است

قیمت بیت کوین قبل از شروع اصلاح روند نزولی در برابر دلار آمریکا، در بالاترین قیمت ماهانه ۱۴،۰۸۱ دلار معامله شد. BTC اکنون به سطح حمایت ۱۳،۶۰۰ و ۱۳،۵۰۰ دلار نزدیک شده است.

  • بیت کوین روند صعودی خود را به بالاتر از مقاومت ۱۳،۵۰۰ و ۱۳،۸۰۰ دلار رساند.
  • قیمت تا ۱۴،۰۸۱ دلار معامله شد و کاملاً بالاتر از ۱۰۰ حرکت ساده (۴ ساعته) قرار گرفت.

در نمودار ۴ ساعته جفت BTC / USD یک کانال درحال افزایش کلیدی است که با حمایت نزدیک به ۱۳،۶۰۰ دلار پشتیبانی می شود (اطلاعات مربوط به Kraken). این جفت ارز می تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد تا زمانی که بالاتر از سطح حمایت ۱۳،۶۰۰ و ۱۳،۵۰۰ دلار قرار بگیرد.

در هفته گذشته، بیت کوین مسیری صعودی را پشت سر گذاشت و مقاومت در برابر ۱۳،۰۰۰ دلار را دنبال کرد. جفت ارز BTC / USD بسیاری از موانع را در نزدیکی ۱۳،۵۰۰ و ۱۳،۸۰۰ دلار شکست تا بیشتر به یک منطقه مثبت برسد.

این روند تا ۱۴،۰۸۱ دلار ادامه دار شد و بسیار بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه (۴ ساعته) قرار گرفت. اخیراً، قیمت شروع به اصلاح نزولی کرد و زیر ۱۴،۰۰۰ و ۱۳،۸۰۰ دلار معامله شد. قیمت بیت کوین هم اکنون سطح حمایتی ۱۳,۶۰۰ دلار را حفظ کرده است. هم‌چنین یک کانال صعودی کلیدی با سطح حمایتی ۱۳۶۰۰ دلار در نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین در حال شکل‌گیری است.

Bitcoin

قیمت بیت کوین منبع: BTCUSD در TradingView.com

حمایت کانال در سطح اصلاح فیبوناچی ۵۰٪ روند صعودی از ۱۳،۱۳۹ به ۱۴،۰۸۱ دلار است. در حالت صعودی، سطح ۱۳،۸۰۰ دلار برای خریداران مانع اولیه است. مقاومت اصلی در حال حاضر در نزدیکی سطح ۱۴،۰۰۰ دلار در حال شکل گیری است.

بسته شدن موفقیت آمیز روزانه بالاتر از مقاومت ۱۴،۰۰۰ دلاری ممکن است درها را برای روند صعودی دیگری باز کند. توقف بعدی خریداران می تواند ۱۴،۴۰۰ دلار یا حتی ۱۴،۶۵۰ دلار باشد.

محدود شدن روند نزولی بیت کوین

اگر بیت کوین نتواند قدرت خود را بالاتر از مقاومت ۱۳،۸۰۰ دلار بازیابی کند، می تواند پایین تر اصلاح شود. حمایت اولیه در نزدیکی منطقه خط روند کانال و سطح ۱۳،۶۰۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۳،۵۰۰ دلار است. شکست نزولی زیر سطح حمایت ۱۳،۶۰۰ و ۱۳،۵۰۰ دلار می تواند قیمت را در کوتاه مدت به سمت حمایت ۱۳،۰۰۰ دلار سوق دهد.

اندیکاتورهای تکنیکال

۴ ساعت MACD: این اندیکاتور برای BTC / USD احتمالاً در آستانه منطقه نزولی قرار دارد.

۴ ساعت RSI (شاخص مقاومت نسبی): RSI برای BTC / USD هنوز بسیار بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطح حمایتی مهم: ۱۳،۶۰۰ دلار

سطح مقاومت مهم: ۱۳،۸۰۰ دلار

منبع: newsbtc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا