ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ماجراهای فیس بوک و بیت کوین! دوباره این رمزارز سانسور شد!

فیس بوک در تلاش برای داشتن جامعه ای امن، هشتگ بیت کوین را سانسور می کند. هشتگ های مربوط به مواد مخدر، سلاح و سایر آلتکوین ها اما خوب هستند!

طی روزهای گذشته، فیس بوک مشغول سانسور تمام پست هایی بود که در توضیحات هشتگ بیت کوین را شامل می شود. هیچ تمایزی وجود ندارد: فیلم ها، عکس ها و حتی پیام ها سانسور شده اند و دسترسی عموم را به هرگونه اطلاعات مربوط به ارز رمزپایه منع می کنند.

با ورود به هشتگ، کاربران در مناطق مختلف جهان با یک صفحه سانسور روبرو می شوند که در آن فیس بوک اطمینان حاصل می کند که پست ها “به طور موقت پنهان می شوند” تا امنیت جامعه را مطابق با سیاست های خود حفظ کند.

چندین کاربر برای اعتراض به این ممنوعیت به توییتر (جایی که امکان صحبت در مورد بیت کوین وجود دارد) رفتند. توییتر، برخلاف فیس بوک، طرفدار بیت کوین است. نه تنها به هشتگ اجازه می دهد، بلکه ارز رمزنگاری شده نیز دارای شکلک مخصوص به خود است. مدیر عامل آن، جک دورسی، در موارد مختلف در مورد بیت کوین صحبت کرده و گفته است که این نقش مهمی در آینده امور مالی خواهد داشت.

به نظر می رسد که بیت کوین خطرناکترین ارز رمزنگاری شده در اکوسیستم است زیرا فیس بوک به شما امکان جستجوی هر آلتکوین دیگر مانند کاردانو، اتریوم و دیگر رمزارزها را می دهد.

برخی هشتگ های دیگر که فیس بوک ایمن تر از بیت کوین می داند عبارتند از: مواد مخدر، شکار، سلاح، جعل و تقلب، برتری سفیدپوستان و حماس.

در حالی که فیس بوک به شدت نگران هشتگ بیت کوین است، جستجوی اسم بیت کوین بدون هشتگ مشکلی ندارد و سانسور نشده است.

فیس بوک با خط مشی های بیت کوین تغییر می کند

این اولین بار نیست که فیس بوک محتوای مربوط به بیت کوین را سانسور می کند. در اوایل سال ۲۰۱۸، شرکت مارک زاکربرگ تصمیم گرفت سیاست های خود را تغییر دهد تا صریحاً هرگونه تبلیغات در زمینه تجارت ارزهای رمزپایه و سایر ICO ها را ممنوع کند.

در یک پست رسمی، این شرکت ارزهای رمزپایه را به عنوان محصولاتی توصیف کرد که می توانند به منافع کاربران آن آسیب برسانند. آنها اطمینان دادند که این سیاست گسترده خواهد بود تا زمانی که آنها بتوانند مکانیزم های سانسور اعمال شده در این نوع تبلیغات را اصلاح کنند.

فیس بوک هیچ بیانیه رسمی برای روشن کردن اینکه آیا این تغییر عقیده ربطی به این واقعیت دارد که Libra تقریباً مرده است و نیازی به ادامه حمایت از بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان نیست.

منبع: cryptopotato

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا