ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

راه اندازی اتریوم ۲.۰ بسیار نزدیک است

توسعه دهندگانی که روی اتریوم ۲.۰ کار می کنند اعلام کرده اند که بسیار نزدیک به راه اندازی Beacon Chain هستند که مدتها انتظار می رفت.

آخرین پست وبلاگ بن Edgington، توسعه دهنده ConsenSys، نشان می دهد که همه چیز در حال نزدیک شدن به مرحله پیش بینی شده فاز ۰ اتریوم ۲.۰ است.

اولین قسمت از این رویداد مهم، استقرار قرارداد سپرده است که قبلاً کمی به تأخیر افتاده بود. زیرا توسعه دهندگان می خواستند منتظر نتایج آزمایش‌های امنیتی و عملکردی کتابخانه (لایبرری) «BLST» باشند.

Edgington اظهار داشت که انتظار دارد طی هفته جاری نتایج این آزمایش‌ها آماده شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد که هنوز اطمینان کافی نسبت به پایداری شبکه وجود ندارد.

وی همچنین توصیه کرد برای کسانی که از ابتدا کاملاً مطمئن نیستند کمی منتظر بمانند، بنابراین این ممکن است در ابتدا برای اکثر دارندگان ETH باشد.

Medalla یک راه اندازی مجدد می شود

آزمایشگاه Medalla Beacon Chain به دلیل عدم فعالیت اعتبار سنج، پس از سه هفته وقفه در شرف راه اندازی مجدد است. این شبکه به دو سوم اعتبار سنج ها برای آنلاین بودن و شرکت در آن نیاز دارد تا نهایی شود اما این رقم اخیراً به حدود ۵۰٪ کاهش یافته است.

به منظور راه اندازی مجدد کارها، اعتبارسنج های غیرفعال از استخر بوت می شوند تا راه را برای کسانی که مایل به عضویت و مشارکت هستند، فراهم کند. طبق beaconcha.in در حال حاضر بیش از ۳،۸۹۰ اعتبار سنج در صف خروج وجود دارد در حالی که ۹،۴۲۶ در انتظار پیوستن هستند.

ادینگتون عدم مشارکت اعتبار سنجی را دلیل اصلی خستگی آزمایشگاه می داند و می افزاید که هنگام راه اندازی شبکه زینکن افت زیادی صورت گرفت.

این مشکل شبکه های آزمایشی بدون انگیزه است: کنار گذاشتن هزینه ای ندارد.

وی اشاره کرد که این دوره به توسعه دهندگان کلاینت های اتریوم فرصت داده است تا مسائل فنی را با نرم افزار خود حل کنند،اما یکی از کلاینت‌ها که بیشترین کاربر را در شبکه آزمایشی داشته است، همچنان با چالش‌هایی روبه‌رو است.

به روز رسانی قیمت اتریوم

تردیدی وجود ندارد که استقرار رسمی قرارداد سپرده و به دنبال آن اعلام راه اندازی Beacon Chain، انگیزه ای برای قیمت های اتریوم خواهد داشت.

در حال حاضر، قیمت اتریوم به‌دنبال شکستن مقاومت ۴۰۰ دلاری است. از سوی دیگر، قیمت بیت کوین، ارز شماره یک بازار، در پایان آخر هفته ۱۴ هزار دلار بود ، صعود کرد و همین مسئله می‌تواند افزایش قیمت اتریوم را هم تسهیل کند.

هدف بعدی اتریوم در منطقه مقاومت در حدود ۴۲۰ دلار قرار دارد. اگر اتریوم بتواند تا این محدوده پیش رود می تواند حتی به اوج قیمت سال ۲۰۲۰ خود و ۴۸۰ دلار برسد.

منبع: cryptopotato

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا