ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل قیمت ریپل و بیت کوین کش، پنج شنبه ۱۵ آبان

در این نوشته از فیماچارت به تحلیل روزانه دو رمزارز ریپل و بیت کوین کش می پردازیم. با ما همراه باشید.

XRP / USD

خریداران مجدد در ۳ نوامبر با حمایت ۰.۲۲۹۵ دلار افت کردند اما آنها نتوانستند ریپل را بالاتر از میانگین متحرک قرار دهند. این نشان می دهد که فروشنده ها خیلی سخت از این مقاومت دفاع می کنند.


نمودار روزانه XRP / USD. منبع: TradingView

کاهش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴۴ دلار) و RSI در منطقه منفی حاکی از کنترل فروشنده ها است.

اگر آنها بتوانند قیمت را زیر ۰.۲۲۹۵ دلار برسانند، جفت ارز XRP / USD می تواند به ۰.۲۱۹۷۱۲ دلار کاهش یابد. شکست در زیر این حمایت ممکن است روند نزولی را از سر بگیرد و حمایت بعدی ۰.۱۹ دلار باشد.

بر خلاف این فرض، اگر جفت ارز از سطح فعلی بازگردد و از میانگین متحرک بالاتر رود، ممکن است چند روز نوسان داشته باشد.

BCH / USD

بیت کوین کش (BCH) در تاریخ ۳ نوامبر به ۲۳۱.۹۳ دلار سقوط کرد اما همانطور که از سایه بلند روی کندل دیده می شود، خریداران باز هم اقدام کردند. امروز دوباره، خریداران وارد عمل شدند و آن را در افت به ۲۳۰.۹۰ دلار خریداری کردند.


نمودار روزانه BCH / USD. منبع: TradingView

این بازگشت شدید نشان می دهد که خریدارها در تلاشند تا از حمایت ۲۳۱.۹۳ دلار به طور خیلی جدی دفاع کنند. با این حال، کاهش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۵ دلار) و RSI زیر ۴۲ نشان می دهد که فروشنده ها فرمانده هستند و کنترل بازار را در اختیار دارند.

از این رو، فروشنده ها احتمالاً در صعود به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می فروشند. اگر جفت ارز BCH / USD از سطح فعلی یا مقاومت بالاتر کاهش یابد و به زیر ۲۳۱.۹۳ دلار برسد، این کاهش می تواند تا ۲۱۰ دلار و سپس به ۲۰۰ دلار ادامه یابد.

اگر جفت ارز شتاب بگیرد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بالاتر رود، این نمای منفی فاقد اعتبار خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز می تواند دوباره به منطقه مقاومت ۲۷۲ تا ۲۸۰ دلار برسد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا