ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سختی استخراج اتریوم رکورد زد + جزئیات

داده های شرکت تحلیلی بازار Glassnode نشان می دهد که سختی استخراج در بلاکچین اتریوم به ۳،۶۵۰ تراهش رسید که دومین سطح در آن است.

دشواری استخراج توسط تعداد ماینرهای فعال در شبکه تعیین می شود. افزایش قدرت محاسباتی ماینرها، سختی شبکه را افزایش می دهد. این عامل به شبکه این امکان را می‌دهد که سرعت تولید بلاک‌ها کنترل‌شده باشد.

اتریوم

سختی استخراج اتریوم در تمام سال در حال افزایش است اما در اواخر ماه آگوست، زمانی که آخرین رونق امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در این تابستان رخ داد، این میزان افزایش یافت. سرمایه گذاران میلیاردها دلار را به صرافی های غیرمتمرکز و بازارهای پولی مبتنی بر اتریوم وارد کردند و در نتیجه فعالیت در شبکه اتریوم افزایش یافت.

آخرین افزایش سختی استخراج به دنبال افزایش قیمت اتریوم برای اولین بار از تابستان سال ۲۰۱۸، و عبور از مرز ۵۰۰ دلار رخ داد.

اتریوم

شاید اتریوم این افزایش قیمت خود را به نوعی مدیون بیت کوین باشد. قیمت بیت کوین از ابتدای ماه اکتبر (با قیمت ۱۰،۵۰۰ دلار) تاکنون حدود ۸،۰۰۰ دلار افزایش یافته است.

سختی استخراج بیت کوین نیز اتریوم را دنبال می کند و همانند آن رو به افزایش است.  اگرچه سختی استخراج بیت کوین بسیار بیشتر است و برابر ۱۳۴.۵۷ EH / s است. در اوایل این ماه، Decrypt گزارش داد که سختی استخراج بیت کوین با کاهش ۱۶ درصدی بزرگترین اصلاح ۱۲ سال اخیر را تجربه کرده است. اما استخراج کنندگان بیت کوین تا رسیدن ماینرهای اتریوم به آنها فاصله زیادی دارند.

منبع: decrypt.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا