فارکساخبار اقتصاد جهان

اخبار روزانه جفت ارزها، سه شنبه ۴ آذر ۹۹ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۰)

خبر اول EUR راس ساعت ۱۰:۳۰ مربوط به شاخص تولید ناخالص داخلی که توسط Statistisches Bundesamt Deutschland منتشر شده است که نشان دهنده معیار ارزش کل کالاها و خدمات تولید شده توسط آلمان است. تولید ناخالص داخلی به عنوان معیاری گسترده برای فعالیت اقتصادی و بهداشت آلمان در نظر گرفته شده است. آمار زیاد یا عدد بهتر از حد انتظار تأثیر مثبتی بر یورو دارد، در حالی که روند نزولی منفی مشاهده می شود.

خبر دوم EUR راس ساعت ۱۲:۳۰ مربوط به این شاخص احساسات تجاری آلمان که توسط گروه CESifo منتشر شده است، به عنوان شاخص اولیه شرایط فعلی و انتظارات تجاری در آلمان از نزدیک مشاهده می شود. این موسسه بیش از ۷۰۰۰ بنگاه اقتصادی را در مورد ارزیابی وضعیت تجارت و برنامه ریزی کوتاه مدت آنها بررسی می کند. رشد مثبت اقتصادی، حرکت صعودی را برای یورو پیش بینی می کند، در حالی که پایین بودن آن منفی (یا نزولی) است.

خبر سوم GBP راس ساعت ۱۴:۳۰ سخنرانی جاناتان هاسکل از سپتامبر ۲۰۱۸ به عنوان عضو کمیته سیاست های پولی بانک انگلستان، یک دوره ۳ ساله را به جای یان مک کافرتی گذرانده است. پروفسور هاسکل در حال حاضر استاد اقتصاد در دانشکده بازرگانی کالج امپریال است و در آنجا به تدریس به صورت نیمه وقت ادامه خواهد داد و قبل از آن رئیس گروه اقتصاد در Queen Mary ، دانشگاه لندن بود. وی مدیر غیر اجرایی سازمان آمار انگلستان است و در زمینه رشد بهره وری و به ویژه دارایی های نامشهود تبحر دارد.

خبر چهارم EUR راس ساعت ۱۵:۴۵ سخنرانی هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن است. وی یک کنفرانس مطبوعاتی درباره سیاست های پولی در توکیو برگزار خواهد کرد. آقای Kuroda نظارت کلی بر مشاغل بانک اعمال می کند.

خبر پنجم EUR راس ساعت ۱۶:۴۵ سخنرانی ایزابل شنابل است. وی از ژانویه ۲۰۲۰ عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا است. او قبل از انتصاب به سمت فعلی بانک مرکزی اروپا، استاد اقتصاد مالی در دانشگاه بن بود.

خبر ششم USD راس ساعت ۱۷:۳۰ مربوط به شاخص قیمت مسکن که توسط آژانس فدرال مالی مسکن منتشر شده است، ارزش تخمینی شرایط بازار مسکن را فراهم می کند. این یک شاخص مهم است زیرا بازار مسکن به عنوان یک عامل حساس برای اقتصاد ایالات متحده در نظر گرفته شده است. به طور کلی، یک آمار بالا برای دلار مثبت (یا صعودی) تلقی می شود، در حالی که یک آمار کم برای دلار منفی (یا نزولی) تلقی می شود.

خبر هفتم USD راس ساعت ۱۸:۳۰ مربوط به شاخص اعتماد مصرف کننده که توسط هیئت کنفرانس منتشر شده است، میزان اطمینان افراد به فعالیت اقتصادی را به دست می آورد. سطح بالایی از اعتماد به نفس مصرف کننده موجب تحریک توسعه اقتصادی می شود در حالی که سطح پایین منجر به رکود اقتصادی می شود. به طور کلی، یک آمار بالا برای دلار مثبت (یا صعودی) تلقی می شود، در حالی که یک آمار کم برای دلار منفی (یا نزولی) تلقی می شود .

خبر هشتم USD راس ساعت ۲۰:۳۰ سخنرانی جان سی ویلیامز رئیس فدرال رزرو بانک نیویورک است.

خبر نهم USD راس ساعت ۲۱:۱۵ سخنرانی Richard H. Clarida دوره چهار ساله را به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره سیستم فدرال رزرو در سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز کرد. فراتر از برنامه درسی دانشگاهی، دکتر کلاریدا از فوریه ۲۰۰۲ به عنوان دستیار وزیر خزانه داری آمریکا در امور اقتصادی تا می ۲۰۰۳ خدمت کرد. در این سمت، او به عنوان مشاور اقتصادی اصلی دبیران خزانه داری پاول اچ اونیل و جان دبلیو اسنو قرار داشت. کلاریدا به عنوان یک فرد معتدل دیده می شود و در سیاست پولی دیدگاه رادیکالی ندارد.

خبر دهم CAD راس ساعت ۲۱:۱۵ سنخرانی کارولین آ. ویلکینز از ۲ می ۲۰۱۴ به مدت ۷ سال به عنوان معاون ارشد استاندار منصوب شد. وی در این سمت بر برنامه ریزی استراتژیک بانک و تحقیقات اقتصادی و مالی نظارت می کند و مسئولیت اجرای سیاست های پولی را به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا به عهده دارد. شورای راهبری بانک وی همچنین عضو هیئت مدیره بانک است.

خبر یازدهم NZD گزارش ثبات مالی که توسط بانک رزرو نیوزلند منتشر شده است، به صورت شش ماهه اعلام می شود. در گزارش ثبات مالی، سلامت و کارایی سیستم مالی نیوزلند را ارزیابی و گزارش می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا